distanser bakhjul 400 fws

Frolicc

Ny medlem
Gick med
14 May 2006
Hoj
Suzuki SV650S, Suzuki GSX 400 FWS
Håller på att montera bakhjulet på min 400 FWS och stötte på ett distansproblem. Jag har tre distanser och ingen direkt plats där det känns bra att sätta dem. Är det någon som ur minnet kan berätta hur de skall sitta? De har så radikalt skilda utseenden så tyckte det var onödigt att ens notera hur de satt, det kändes självklart att det bara kan passa på ett sätt. Men som det känns nu så passar de ingenstans... :confused:

Är och skruvar i mina föräldrars garage och har inte min nedladdade microfisch samling till hjälp.

Håller på att montera bakhjulet på min 400 FWS och stötte på ett distansproblem. Jag har tre distanser och ingen direkt plats där det känns bra att sätta dem. Är det någon som ur minnet kan berätta hur de skall sitta? De har så radikalt skilda utseenden så tyckte det var onödigt att ens notera hur de satt, det kändes självklart att det bara kan passa på ett sätt. Men som det känns nu så passar de ingenstans... :confused:

Är och skruvar i mina föräldrars garage och har inte min nedladdade microfisch samling till hjälp.

Har du kollat: http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp?vcc=Motorcycles&mfg=Suzuki#SDOWN

En sitter på vänster sida i mellan drevet och svingen.
En sitter innanför navet som håller drevet,och den sista sitter på höger sida mellan hjul-lagret och hållaren till broms-oket.

Hoppas du fattar.

En sitter på vänster sida i mellan drevet och svingen.
En sitter innanför navet som håller drevet,och den sista sitter på höger sida mellan hjul-lagret och hållaren till broms-oket.

Hoppas du fattar.

Haha, shit va seg man kan vara i skallen ibland. Tack för hjälpen, även om jag faktiskt kom på lösningen själv :) . När man insett att en distans skulle sitta innanför drevet så blev det genast mycket lättare. Första turen på två veckor, hoppas det nya bakdäcket håller mig kvar på vägen :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg