Vad har du fått det ifrån att det skulle vara en förmildrande omständighet att tanten hade ett klent kärl? Så är det knappast.
Hehe

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du fått det ifrån att det skulle vara en förmildrande omständighet att tanten hade ett klent kärl? Så är det knappast.
Minst vållande till annans död verkar det vara i nuläget men det skulle inte förvåna mig att det var dråp ändå även om Silbersky gör allt för att inte få det till det.
Det där är märkligt!
Har man glasögon, så brukar det bli mildare straff..., lite snällare attityd mot elaka domstolsväsendet..
HeheLeif Silbersky säger de enligt aftonhoran http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6990864.ab Men hörde om de på p3 med om de nu är bättre
![]()
Det är naturligtvis inte rätt att han skall dömas hårdare för att han är invandrare. Tyvärr går det inte att utesluta att så sker ibland.
Leif silbersky har fulländat konsten att föra processen i media istället för i rättssalen
Och eftersom du så gärna hävdar att detta var en kulturyttring.
-Är det vanligt att man slår ihjäl åldringar i Libanon?
Jag i min enfald hade någon sån där naiv uppfattning att man i väldigt många länder faktiskt hyste stor respekt för de äldre.
Det går inte att utesluta en rad saker, som vi ändå inte sitter och gaggar om härådär. Jag kan inte utesluta att jag är kränkt t.ex. Kränkt av ditt inlägg t.ex.![]()
Till skillnad från ditt inlägg som fullkomligt kokar över av tolerans...Kulturintoleransen/föraktet mot de som inte är som dig/tror på samma saker som dig är ju ingen direkt nyhet.
O vi smutsiga icke rättrogna.
Silbersky är en mediahora. Han vill bara ta sig an sådant som ger publicitet. Väljer man Silbersky är man rätt och slätt skyldig, men vill inte stå för det. En vek liten fegis helt enkelt.
O vi smutsiga icke rättrogna.
Ta ett djupt andetag, blunda tio sekunder och tänk på något trevligt så skall du se att det går över.Klart är att under alla förhållanden är du inte kränkt, möjligen krengt, men det är som du vet något annat.
Jag blundade, andades, osv - tro fan att ditt inlägg om eventuellt skarpa domar mot lett krengta låg kvar.![]()
Leif silbersky har fulländat konsten att föra processen i media istället för i rättssalen. Han vet vad som gäller juridiskt, men vet också att mediaopinionen faktiskt i uppmärksammade mål kan tänkas få betydelse för straffmätningen. Så borde det inte vara, men det förekommer nog tyvärr.
Fick förresten Eberhards bok med posten igår...
Jag är på s200 kanske, just avklarat Kungahuset - t-rex skulle älska det kapitlet.![]()
denna foliehatt tycker dock att den förra (Trygghetsnarkomanin) var bättre...Jag är på s200 kanske, just avklarat Kungahuset - t-rex skulle älska det kapitlet.![]()
Det är en försvarsadvokats uppgift att försöka övertyga rätten om oskuld/förmildrade omständigheter vid brott.
Medans åklagaren försöker boosta järnet.
Beställde en skrälldus av intressant litteratur. Började med Anders Isaksson som jag tror vi pratade om nån gång. Dock bara kommit igenom inledningskapitlet. Mycket god läsning väntar...
Kikade lite på den och det måste lätt vara "veckans boktips". Potential att vara en veritabel gottepåse.
Till skillnad från ditt inlägg som fullkomligt kokar över av tolerans...
En osmaklig liten farbror. Jag tolererar honom inte, han gör profit på att försvara slödder. Han saknar moral. Usch!Han har till och med bilder på sig själv på sin hemsida som media får använda vid behov. Man kan nog säga att han har en väl genomtänkt mediestrategi.
En osmaklig liten farbror. Jag tolererar honom inte, han gör profit på att försvara slödder. Han saknar moral. Usch!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |