diskussioner med markägare om kurvan vid lerum.

Status
Ej öppen för fler svar.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
ja. som alla vet på forumet så är ju fotokurvan vid lerums hästgård lite halvdålig. hörde på lite omvägar att det diskuterades om att lägga ett farthinder där. . det är ju för jävligt . vart ska vi nu köra ?

Nej jag tror inte alla på forumet vet det...och jag ser ju självklart vart du vill komma med dina två senaste trådar, även om det är ett humorlöst försök till ironi/humor:näsblod

Det mesta runt Lerum är väl lite halvdåligt.. ;)
(Svär varje gång man har rotat sig upp där för en liten runda)

Hahaha d va väla ruuuuligt,fast fotokurva va väl å ta i,e väl en fartkamera som sitter där haha:D

Såå sant hebbe lille,fast stallkurva?? fattar inte lixom,ni rider alltså förbi,ni vet att d här e sporthoj va hahaha:D

Jag tror att TS, som jag, är lite trött på alla jävla trådar som ploppar upp på förstasidan, typ: "Bilder från bulten", "BB-kärringen!", "Ännu mer bilder från bulten", "Bilder från bogan", "Poliser på bulten!!!", "Vem kan laga min hoj i stockholm?" osv.

Har ni ingen egen del av forumet att skriva sånt som är totalt ointressant för oss andra att läsa?:va

Jag tror att TS, som jag, är lite trött på alla jävla trådar som ploppar upp på förstasidan, typ: "Bilder från bulten", "BB-kärringen!", "Ännu mer bilder från bulten", "Bilder från bogan", "Poliser på bulten!!!", "Vem kan laga min hoj i stockholm?" osv.

På vilket sätt skulle denna tråd i Göteborgsforumet påverka eller ändra detta?? :va

Har ni ingen egen del av forumet att skriva sånt som är totalt ointressant för oss andra att läsa?:va

Kan inget annat än instämma. Dessa 08:or tror att allt cirkulerar kring dem:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup