Diskmaskin eller sambo?

Har du diskmaskin?

• Antal röstningar
    0

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Är det värt 1500 spänn för att slippa bli skrynlig om händerna när man istället kan ge sig ut o slangträna?

Seså, rösta på det alternativ som stämmer bäst in på dig

Last edited:
1500? Köp en riktigt maskin som har energiklass A och är TYST för 2,5-3k istället.

Lätt värt 10k för att slippa en samob, ta å räkna på kostnaden för vad en sån kostar i driftkostnad per år :näsblod

Och ja, lätt värt pengarna för att få slangträna :)

Om sambon/tjejen bara skötte disken så skulle jag lätt köpa en maskin!

Bo själv, bygg berg med disk i duschen, slangträna sen diskar du medans du duschar av dig dagens hojåkning. :tummenupp

Skulle lagt 20k för att slippa handdiska.. :fakta Och en sambo är garanterat dyrare i drift :fakta

Tjöp bara. Sen behöver du inte oroa dig för att diskmaskinen har huvudvärk. :slicka

Jag tjackade en bänkdiskmaskin för en tusing häromveckan. Bland det bästa jag gjort någonsin.
Hela livet förändrades.
Tjööp!

Va bor du i för lãgenhet dãr det inte ingår, bostadsrãtt :hihi
Har bådeoch men hade jag tvingats vãlja så hade jag valt bort diskmaskinen till förmån tvãttmaskin o torktumlare, bãsta köpet har dock varit den sjãlvgående dammsugaren :)

Last edited:
Jag tjackade en bänkdiskmaskin för en tusing häromveckan. Bland det bästa jag gjort någonsin.
Hela livet förändrades.
Tjööp!

precis vad jag tänkt göra ett tag nu, du har just övertalat mig!:tummenupp
har inte plats åt en fullstor men har funderat mer och mer på en smidig liten bänkmodell... det får fan bli en sån, redan imorgon helst!:D begagnat is the shit:fakta

min brud diskar inte ens hemma hos mig!:mad:

Sere så här, en diskmaskin gnäller inte för att du vill sätta på den för ofta! :yoparty

1500? Köp en riktigt maskin som har energiklass A och är TYST för 2,5-3k istället.

Lätt värt 10k för att slippa en samob, ta å räkna på kostnaden för vad en sån kostar i driftkostnad per år :näsblod

Och ja, lätt värt pengarna för att få slangträna :)

Diskmaskin - Sambo ..... är inte det ungefär samma sak :va bara det att sambo är djävligt mycket dyrare och definitivt inte tystgående.

Har sambo men vi bråkade om diskningen så vi köpte en diskmaskin. Jävligt gött att ha. Dom jätte billiga låter ofta mycket. Köpte en smal maskin ,electrolux och den funkar prima:)

Har sambo men vi bråkade om diskningen så vi köpte en diskmaskin. Jävligt gött att ha. Dom jätte billiga låter ofta mycket. Köpte en smal maskin ,electrolux och den funkar prima:)

Då tjafsas det ju bara om vem som ska tömma / fylla den istället så just det problemet kan väl inte blivit löst? :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back