Discovery?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Detta är en kanal som jag alltid litat rätt mycket på :confused:

De har ett rätt roligt program "Extream Macines" som brukar gå runt midnatt..

I kvällens hade den en del om motorcyklar...

Började snacka om Backbird och att den nästan gjorde 300km/h och var snabbast i världen i 2år ...okey, känner jag igen låter troligt!

Sen gick de över till Busan! ...........0-100km/h på 2sec och 352km/h i toppfart!! hmmmmm :va
Rena fakta fel om jag inte missat något!

sen var det lite roliga kommentarer om hur den hade de bästa bromsarna och den bästa väghållningen som fanns (hoppas de menade relaterat till prestandan) :hihi

aja.. får väl hitta nått nytt att börja lita på :(

Brukar vara så på Discovery. I alla program så är alltid det dom visar "det värsta och största" som finns.
Har tappat lite förtroende för den kanalen. Iaf då det gäller extreme machines.
Scrapheap Challenge är mer chill att kolla på :tummenupp

heinz_p skrev:
Brukar vara så på Discovery. I alla program så är alltid det dom visar "det värsta och största" som finns.
Har tappat lite förtroende för den kanalen. Iaf då det gäller extreme machines.
Scrapheap Challenge är mer chill att kolla på :tummenupp

F.B.I Files och Forensic Detectives tillsammans med Gigant Constructions och självfallet Scrapheap Challenge! :tummenupp

Synd bara att mitt kort slutat fungera... Det enda jag ser nu på Discovery är "the Ultimate Darkness and Silence" :(

kajlyl skrev:
Detta är en kanal som jag alltid litat rätt mycket på :confused:

De har ett rätt roligt program "Extream Macines" som brukar gå runt midnatt..

I kvällens hade den en del om motorcyklar...

Började snacka om Backbird och att den nästan gjorde 300km/h och var snabbast i världen i 2år ...okey, känner jag igen låter troligt!

Sen gick de över till Busan! ...........0-100km/h på 2sec och 352km/h i toppfart!! hmmmmm :va
Rena fakta fel om jag inte missat något!

sen var det lite roliga kommentarer om hur den hade de bästa bromsarna och den bästa väghållningen som fanns (hoppas de menade relaterat till prestandan) :hihi

aja.. får väl hitta nått nytt att börja lita på :(

Haha.. har oxå sett det programmet några gånger, (har inte så mkt att göra) o reagerade starkt på att den va snabbast i världen med sina 30x? km/h.
Funderade på om de va något maximumkrav på motorn? För om de är en 125cc så är de ju ínte så dåligt, men de framgick väl inte i programmet va killen hade för motor? Haha.. o killen sög verkligen på de där, vurpa ju vid varje försök. Vilken jefla harvare...

Man får nog sålla lite bland programen där. Mycket av det som visas är gjort i USA och deras förmåga att överdriva är ju inte direkt liten :hihi

bebbe skrev:
Man får nog sålla lite bland programen där. Mycket av det som visas är gjort i USA och deras förmåga att överdriva är ju inte direkt liten :hihi

Det mest intressanta är nog Amerikanska naturfilmer.. de handlar ju uteslutande om hur läskigt och oerhört livsfarliga alla djur är.. FÖrstår att Amerikaner är rädda för allt och skjuter allt som rör sig när det inte görs en dokumentär i USA som inte är avsedd att skrämma och visa hur livsfarligt allt är..

"Döden på vägarna" - en dokumentär om dårarna som är övriga billisters mardröm

"Döden i havet" - Vithajen, människoätaren. Hajen vars enda syfte är att tugga på oskyldiga simmare.

"Döden i busken/skon/sängen/garaget" - Ormar/spindlar och annat elände som bara existerar för att ha ihjäl små barn och husdjur...

korvgubbe skrev:
Det mest intressanta är nog Amerikanska naturfilmer.. de handlar ju uteslutande om hur läskigt och oerhört livsfarliga alla djur är.. FÖrstår att Amerikaner är rädda för allt och skjuter allt som rör sig när det inte görs en dokumentär i USA som inte är avsedd att skrämma och visa hur livsfarligt allt är..

"Döden på vägarna" - en dokumentär om dårarna som är övriga billisters mardröm

"Döden i havet" - Vithajen, människoätaren. Hajen vars enda syfte är att tugga på oskyldiga simmare.

"Döden i busken/skon/sängen/garaget" - Ormar/spindlar och annat elände som bara existerar för att ha ihjäl små barn och husdjur...

:fakta :D

Som allt annat på TV/Tidningar/internet mm så får man ta det med en eller två nypor salt! Speciellt om det kommer ifrån Aftonhoran eller USA!

Om det var någon som kollade igår vid 8tiden så var det ett ganska häfftigt båtbygge med mc motor.. :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna