Discovery handlar om motorcyklar hela fredagen 29/12

Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Tittade lite på biker-buildoff galan oxo.. 'Mest innovativa mojäng' eller vad dom delade ut... O ena killen var nominerad för att han använt bladfjädrar från en 40tals Ford... Only in america ;)

gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Jag var tvärtom lite avundsjuk på hur lätt han verkade ha för att lära sig. Donuts på stunthojen efter bara några timmar, kom iväg rätt snabbt på 200 meter på 400hk-busan, körde bara 7 s långsammare än sin mentor på Imola osv.

Men du har rätt i att ovalbanorna verkade vara hans sämsta sida, han vurpade ju sjukt mycket på speedwaybanan. :hihi Men jag tycker att han lärde sig fort ändå. På den andra dagen såg det ju redan representativt ut med ställ genom hela böjen.

/J

gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Alltid lätt att sitta i soffan och bedöma andra. ;)

Jag är faktiskt rätt imponerad av killen, och framför allt att han vågar. T.ex. den där hillclimbingen var jag rätt impad av. Jag skulle nog bangat ur ungefär där...

någon som har bandat hela eller delar av dagen som kan tänka säg att bränna av en dvd till mig! självklart betalar jag för utlägg, skicka ett pm och bifoga nummer så ringer jag upp.

kunde tyvärr inte se pga jag behövde sömn efter nattarbetet:(

Jörgen Karlsson skrev:
2684776 han vurpade ju sjukt mycket på speedwaybanan. :hihi
/J

Dessutom är Speedway ganska svårt, du måste vara stark som fan och vi alla älskar ju sladda på grus med hojen *not*

gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj...

Jag tyckte han kunde göra det mesta, fast han var ju inte på proffsnivån men han kom ju igenom allting, vettefan hur det skulle gå för mig om jag skulle prova allt det där, i TV... okej när ingen ser :)

Last edited:
ingen som har bandat:confused:

Zenit skrev:
2685762 jag lyckades få med allt. dock på 12gb+ som de ligger nu o seg lina har man osså.

stort tack zenit för hjälpen, fick dvd:na idag, nu har jag nått att göra i helgen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT