Disallowed Key Characters.

Status
Ej öppen för fler svar.
Oj missat denna tråd. Ska försöka kika på det innan det blir öl i systemet!

Jag vet ungefär vad det är :)

Har uppdaterat en config-fil som styr tillåtna tecken i URL:en. Om ni får detta igen, säg till!

Nu så är det löst, garanterat. Det var i ett script som av någon anledning gör ett post/get mot SH som sen stoppar scriptet. Har felrapporerat mot Egmont, så jag kan tyvärr inte göra mer än att ta bort det error som uppstod på skärmen.

Samma problem jag tror att det är för mycket reklam så att till och med webbläsarna tröttnat att när sidan väl laddat klart så flyttas allt ner =fel klick ta mig fan jämnt. Annars så har jag haft samma problem...problem...
Gott nytt år:tummenupp

Nu så är det löst, garanterat. Det var i ett script som av någon anledning gör ett post/get mot SH som sen stoppar scriptet. Har felrapporerat mot Egmont, så jag kan tyvärr inte göra mer än att ta bort det error som uppstod på skärmen.
Felet försvann, men kom tillbaka. I Firefox. När jag testar med Explorer så funkar det.

Jo... Se bild från 1/1 kl 11.34, i Firefox. Har stängt och öppnat webbläsaren - ingen skillnad. Funkar dock som de ska i IE och Chrome.

(Har det något att göra med cache? Kanske starta om datorn??)

EDIT: Startade om datorn och nu funkar det!

Skärmklipp sporthoj.JPG

Last edited:
Lyckades SSH:a in på servern via telefon tidigare. Se om det inte ska vara borta nu.
Jag har aldrig haft problem med "Disallowed Key Characters" i Chrome... Däremot så har jag börjat fått en ny typ av database error... Har fått den 2 gånger idag
databaseerrork.jpg

Förut så har det bara stått "Database error, The database has encountered a problem" följt av en massa felsökningstips...

Hmm är det på nån specifik sida? Utför en uppdatering imorgon som förhoppningsvis lindrar senaste tidens problem.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back