Dirty sporthoj

Säljes: - Krashkåpor "Fittesnik" :rofl

Det ordet ska jag fan börja använda... Säkert bra i många situationer... "Vad är det för fittesnikbygge?"

Last edited:
DEn där sidan är en klassiker! Lika rolig varje gång..
Den här var ju klockren!

"Tjejen var en kille........

--------------------------------------------------------------------------------

Är det någon som sett dokusåpan på trean om killen som gangbangat om sig till tjej men har snorren kvar???Spettade runt lite nu å rövknullade(jag drägg-knullar,har inte följt serien) får se när killen som vinner en dejt med killen/tjejen får reda på att det är en kille han kuksprutat på!!!Drägg-knulla ansiksuttryck,dom flaskknulla killarna som "förlorade" stod bakom honom å tafsade
"

eisbaer
"Tycker det var löjligt av "macho"-killarna att fista..."

"Akrapovic "Bakis-knull"
Kukspruting Evolution
"Give it to me" Helsystem
i titan"

vad sägs??? :hihi

skoteridioten skrev:
DEn där sidan är en klassiker! Lika rolig varje gång..
Den här var ju klockren!

"Tjejen var en kille........

--------------------------------------------------------------------------------

Är det någon som sett dokusåpan på trean om killen som gangbangat om sig till tjej men har snorren kvar???Spettade runt lite nu å rövknullade(jag drägg-knullar,har inte följt serien) får se när killen som vinner en dejt med killen/tjejen får reda på att det är en kille han kuksprutat på!!!Drägg-knulla ansiksuttryck,dom flaskknulla killarna som "förlorade" stod bakom honom å tafsade
"

:lol Humor!

jag skrattar så jag gråter tamefan det roligaste på riktigt länge!!!

Åhh fy fan skrattar så jag gråter! :rofl
Ibland blir ju meningarna ganska "bra" faktiskt..

"
"Kört hoj igen, en skräckhistoria"

"Coolt med blinkers som nästan är lika stora som strålkastarna.
Istället för fylle-jucka tyska rumpor - Nästa trend:"The "Fill me up" Swedish Style"?
"

"
Härligt att höra att du är på hjulen igen.

Du får fylle-jucka dig av med rädslan... inget att annat att flaskknulla. Nöt på lite försiktigt så ska du se att det går bra.

Tjing!!

//Madelene
"

:lol
"Efter min krasch så var jag rädd för varje jucka, och blev likstel om jag såg ett gruskorn på vägen... Sålde hojen. Men eftersom man är född dum så dröjde det mindre än ett halvår innan jag köpte en ny, snabbare hoj.
Övade på situationer, körde samma kurva flera gånger osv. tills självförtroendet återkom. Det tog inte lång tid innan sväljingen var roligare än någongång förut.
"

"Fittgnidingen säger ingenting om det. På min första besiktning var killen som skulle provköra besviken att jag hade masturberingen på!" :hihi

"Beror ju på vad du har för försäkring......är den på ursprungs effekten.....är det bara att fista in den på 25 och gangbanga strypningarna sen...
har inte hört nån som åkt dit på nått sånt än i alla fall....det är om du åker dit för forkörning, kasnke dom fylle-juckar....." :rofl

hahahhhahaha

Tafsas skrev:
Ha ha

Jo, jag köpte två även om jag bara behöver en just nu.

jag har nu också knullat två små 1,5 mm hål genom skallen så jag kan fittgnida fast den och aldrig mer dumkåta någon CO-skruv...

den här d¨å¨å

"Åderpåla forum fistar såklart även dig som vill haka på till diverse skamknullar / events runtom i landet."

:rofl :rofl
Helt sjukt kul grej!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8