Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
matter1 skrev:har sätt på en diod lampa med blinkers åxå men det blinkar ca dubbelt så fort... någon som vet vad för motstånd man behöver??? har provat några utan resultat!! pm:a gärna... tacksam för något litet svar!![]()
matter1 skrev:har sätt på en diod lampa med blinkers åxå men det blinkar ca dubbelt så fort... någon som vet vad för motstånd man behöver??? har provat några utan resultat!! pm:a gärna... tacksam för något litet svar!![]()
Ja både baklampa o blinkers fram kommer från samma ställe, yamaha-centerkennyr1 skrev:Sniper hur lång tid tog det att få hem grejerna? Köpte du bak-fram lampor på samma ställe?
Sir_Börje skrev:Fick nå motstånd me till mina diodisar.
Kan kolla tills i morrn om de står nån betäckning på dom..
Ionizer skrev:Hutlösa priser för sånna pissenkla grejjer!! Tror jag ska säga upp mig från jobbet och satsa på att bygga diodlysen till MC istället.
I bilar så brukar det vara en extrafunktion att reläet blinkar snabbare när en lampa är trasig. Så istället för att köpa en "Trick Flasher Relay Module " så kanske det går att öppna originalreläet och modda bort "snabb-blinket"
Eller ersätta reläet med ett standard biltema blinkrelä.
Nån som redan provat biltema lösningen:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14415
Vist går det att sätta dit ett digitalt relä som kostar 50-100:- sen kan du sätta på vilka blinkers du vill utan dom blinkar för fort, i mitt fall så vill jagIonizer skrev:Hutlösa priser för sånna pissenkla grejjer!! Tror jag ska säga upp mig från jobbet och satsa på att bygga diodlysen till MC istället.
I bilar så brukar det vara en extrafunktion att reläet blinkar snabbare när en lampa är trasig. Så istället för att köpa en "Trick Flasher Relay Module " så kanske det går att öppna originalreläet och modda bort "snabb-blinket"
Eller ersätta reläet med ett standard biltema blinkrelä.
Nån som redan provat biltema lösningen:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14415
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |