Diod bakljus??

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Någon som vet var man kan hitta ett snyggt diodbakljus till hojen? Eller om det finns några bra länkar på nätet som kan ha lite roliga lampor/blinkers att sälja :)

bebbe skrev:
Någon som vet var man kan hitta ett snyggt diodbakljus till hojen? Eller om det finns några bra länkar på nätet som kan ha lite roliga lampor/blinkers att sälja :)

Jag lödde ihop mina själv med delar ifrån ELFA, det är relativt simpelt att fixa det själv... Billigt blir det oxå. :hihi

Jaja, nu har jag köpt en baklampa ändå. Kom in i en mc affär här i GBG och så låg det en sådan som jag ville ha på disken. Kostade visserligen nästan 600 spänn men nu har jag den iaf :) Bilder kommer senare.

piece skrev:
Jag lödde ihop mina själv med delar ifrån ELFA, det är relativt simpelt att fixa det själv... Billigt blir det oxå. :hihi

Kan du slänga upp nån bild och/eller kopplingsschema?

Här är bilder på lampan jag köpte. Kunde inte låta bli så jag köpte ettpar smutta miniblinkers att trycka på hojen också :tungan

Bifogat

• IMG_2838.JPG
    IMG_2838.JPG
    73 KB · Visningar: 148
  • IMG_2839.JPG
    IMG_2839.JPG
    84.7 KB · Visningar: 106
don_tomazo skrev:
Är det ingen som har monterat ett baklyse med integrerade blinkers på sin hoj och har bilder på detta. Vore skoj å se då jag själv lurar på ett till min hoj.

Har för mig att det finns en firma på nätet som fixar detta till en hel del hoj modeller :va Har nog länken någonstans.

don_tomazo skrev:
Det är väl clear alternatives? Eller hade du ytterligare någon länk. Hit meren i sånna fall :)

Nej, det var inte clear alteratives. Jag letade som fanken efter den förrut med hittade inte den. Tror att det var mer en typ utav hemma pulare som fixade det och hade en hemsida. Han satte dioder i alla typer utav original baklampor och gjorde så att man kunde blinka med ena halvan. Blev helt klar godkänt.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats