Dingsgård HAHAHA

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Så kommer hon se ut efter att vi sporthojare stått utanför hennes hem en hel natt o gasat. MOHAHAHAHA!
 

Bifogat

  • ding.jpg
    ding.jpg
    19.7 KB · Visningar: 416
Jag tror aldrig att damen kommer få igenom sitt förslag.
Klart det är trist att det oftast är tunga hojar som är inblandade i olyckor. Kanske bättre då att jag sätter mig i en trimmad, fet sänkt Volvo eller Saab med NoFear dekaler och tonade rutor o kör järnet. Då lär väl dom olyckorna också stiga i höjden.

Konstiga tanter finns det. Sätt dit alla våldtäktsmän o mördare istället och gör något åt detta land. Så länge sossarna sitter vid makten så händer inte ett dyft.
 
Jag kan inte riktigt greppa sammanhanget mellan socialdemokratisk politik och det här förslaget.
Det är nog närmare så att denne knäppskallen råkar vara socialdemokrat också, hon kunde lika gärna varit moderat, kristdemokrat eller vänsterpartist. Nötter finns det i alla partier.
 
Jag fick svar i Torsdags på ett mail som jag skickade till henne angående motionen.
I svaret skrev hon att motionen blivit avslagen.

:öl :öl
 
...och svaret är:

Hej!

Jag har inte svarat tidigare eftersom min motion har varit under
behandling i Trafikutskottet under samma tid som det strömmat in mail
till mig. Och jag tyckte det var bra att kunna tala om hur den blivit
behandlad. En sak är att skriva en motion, en annan sak är vad som
händer med den.
Mina skäl för motionen var enbart trafiksäkerhet och bland de många
reaktioner jag fått finns också sådana som bekräftar att här finns
problem men att det är svårt både att ringa in dom och att föreslå
verksamma åtgärder. Så tyckte även Trafikutskottet och min motion är
avslagen.

Vänligen
Tone Tingsgård
 
Kryptonit skrev:
...och svaret är:

Exakt likadant svar som jag fick.
Hennes maillåda blev nog ganska full om hon skickar ut samma mail till flera olika människor.
Tycker att det är lite svagt att inte svara personligt till den som iaf har skrivit ihop ett mail.
Iofs så blir man nog ganska trött av att svara på en par hundra mail eller så...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top