Din största adrenalinkick sen du ställde in hojen?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja, din största kick sen i höstas?

Om du bara har sutte på arslet hela vintern o bara får dina kickar på hojen på sommarn så fåru inte va me.

Men om du ställde in hojen o sen tog ut den när de inte kom nån snö eller för att åka på isen, tell us about it :yoparty

Hade jävligt kul ikväll med hojen och en gammal snowracer jag hittade på garagevinden!:yoparty

Var väl uppe i ca 70km/h som max, det gav mig en adrenalinkick vill jag lova!
drift_copy1.jpg

Precis här är det väl svårt att säga att jag höll på att dö av tristess.

Bifogat

• 0701 France 063.jpg
    0701 France 063.jpg
    70.2 KB · Visningar: 108
Ung spanjor som tittade emot raksträckan som jag kom på och körde om en bil i blind kurva.
Jag hade stup på ca 100 meter och endast en stenmur mellan vägen och stupet. När jag i mitten av kurvan såg att det kom en bil i mitt körfält så försökte jag dra mig emot muren men eftersom jag redan hade ganska mycket fart och nedlägg var det inte heller lätt.
Föraren som kom i mitt körfält började med att låsa hjulen för att försöka få stopp innan vi skulle frontalkrocka, men lyckades komma in i en lucka mellan bilarna som han försökt köra om i nästan samma ögonblick som vi skulle mötas.

Körde inte den vägen på några veckor efter den händelsen:näsblod

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    14.8 KB · Visningar: 42
Ung spanjor som tittade emot raksträckan som jag kom på och körde om en bil i blind kurva.
Jag hade stup på ca 100 meter och endast en stenmur mellan vägen och stupet. När jag i mitten av kurvan såg att det kom en bil i mitt körfält så försökte jag dra mig emot muren men eftersom jag redan hade ganska mycket fart och nedlägg var det inte heller lätt.
Föraren som kom i mitt körfält började med att låsa hjulen för att försöka få stopp innan vi skulle frontalkrocka, men lyckades komma in i en lucka mellan bilarna som han försökt köra om i nästan samma ögonblick som vi skulle mötas.

Körde inte den vägen på några veckor efter den händelsen:näsblod

Du fick inte skriva i denhär tråden :fakta

:D ..

Jorå, fi satan sikken kick... va de såndär kick så du åkte därifrån me ett leende eller bara helt förskräckt?... kanske ba e jag som åker ifrån nära döden upplevelser me leende? :va

Du fick inte skriva i denhär tråden :fakta

:D ..

Jorå, fi satan sikken kick... va de såndär kick så du åkte därifrån me ett leende eller bara helt förskräckt?... kanske ba e jag som åker ifrån nära döden upplevelser me leende? :va

Kändes bara jävligt läskigt, tänkte väll en del på att jag var jävligt nära att dö. Lite skakis:rolleyes:

Jag stod på fördäcket till en båt som bogserade i isen förra veckan när bogserbåten plötsligt drog av trossen som var 60 mm i diameter. Hade just börjat gå från pollaren vi lagt tampen runt med tanke på risken. Men beredd på smällen var jag inte :näsblod

Var ut o prova nån värsting modell av en Skidoo med duktigt med trim o en rejäl högkamsmatta. Den fick man jobba med för det stack iväg nåt alldeles ruskigt:D :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg