Din sko ligger på motorvägen

Min pappa är mycker starkare än din pappa...
Det må så vara. Men den nya Yamaha R1 låter förvånansvärt gott för att vara en rak fyra. :fakta
[YOUTUBE-ID]YOmfPNMGAgc[/YOUTUBE-ID]

Det må så vara. Men den nya Yamaha R1 låter förvånansvärt gott för att vara en rak fyra. :fakta

Fast det är ju lite dålig fjong i skitn tycker ja. Surrar mest som symaskin

Kolla in den här HD:n. Det är fett vrid när hojen trycker ihop bakfjädringen när man fyllevarvar :banana

[YOUTUBE-ID]LwkcgIV30Ws&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Det borde väl i första hand bero på fett med svängmassa?
Viisst är det tunga vevskivor i en HD jämfört med en radfyra. Men det är ändå
Newtons första sats som bestämmer: kraft och motkraft. Låg svängmassa och stort vrid ger högre vinkelacceleration och samma moment i blocket. Nåt ska ju vridet göra.

Jag såg faktiskt en lirare som hade stannat med sitt släp vid väggrenen av norrtäljevägen idag och stog och fipplade med sina spännband till hojjen. Det tyckte jag va hysteriskt kul efter att ha läst den här tråden. :D

Det var ju du som berättade, har du redan glömt det?

Ja just det! Nu när du säger det minns jag faktiskt att du berätta för mig och jag förde det vidare. Du hade åkt på en resa med pappan till San fransisco eller hur var det? :död

Mackan. Det måste ändå kännas fint och högtidligt att få dela ännu en upplevelse med din store idol: Lurviga män som kastar sina skor på en. :D

Vadå, har det hänt förr? Jag har i och för sig hyfsad demens idag, senaste tio minuterna har jag spottat på golvet (men räddat) och glömt halva middagen i ugnen. :3freak Nu: näring.

Du kollade vilka kläder, hur håriga ben killen hade och du såg till och med att det var en Jumpasko som trillade ut men du har ingen aning vilken hoj han körde:va :va :va:D

Du kollade vilka kläder, hur håriga ben killen hade och du såg till och med att det var en Jumpasko som trillade ut men du har ingen aning vilken hoj han körde:va :va :va:D

Ja hans strumpor är nog roligare än hans sura bajk i alla fall, vad det nu var. :fakta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8