Jag har haft många billiga skitbilar men dom har hållt skapligt och har dom inte gjort det så är det för att jag tagit död på dom. Men ska man välja så måste jag nog säga antingen min första BMW 528, E28 eller BMW 528:an jag har nu, en E39, det har vart en del trökiga småfel på den fast jag har iofs ägt den 3ggr längre än nån annan bil också. Fast det är bilarna jag gillat mest också.
Nissan Skylinen jag har nu har givit mig så mycket problem så det är helt otroligt, men det är nog inget man kan skylla på bilen i sig utan att den är söndertrimmad/skruvad av mig + andra.
Bästa bil: Audi 100, hade den inte speciellt länge men köpte den billigt och köpte dyrt.
Sämsta hoj: Helt klart min första, Kawasaki ZXR 750. Förmodligen tog jag död på den men den håller nog lite lägre klass än dom andra.
Bästa hoj: CBR 929, aldrig ett fel på den, fast det har det knappt vart på dom andra jag haft heller trots ganska hård körning, speciellt min ZX9 fick smaka en del, och det enda som hände va några spräckta lameller.
Edit: Nu kom jag ju på det värsta vraket till bil någonsin! En Isuzu Trooper jag köpte en fredagkväll när jag hade tråkigt och kom på att det skulle vara roligt att köra i lera. I första surhålet upptäcker jag att frihjulsnaven inte fungerar
Det stank bensin i den och den drog massvis med liter milen. Ratten gnisslade när man svängde för den tog i plasten kring rattstången. Jag tänkte tälja till det så det inte tog i. När jag skruvat av muttern och skulle rycka loss ratten röck jag ur rattstången ur knuten så det inte gick att styra. Bra!