Din pinsammaste skiva

har 2 st thunderdome skivor som jag inte är direkt stolt över
räääjjv fyfan....

Jag har haft alla Thunderdome skivor från typ 1-23 eller något sådant, kommer inte ihåg. Så där slår jag dig. Men jag tycker inte det är pinsamt.
Det är Hardcore, inte räääjjv ;)

Trodde jag låg illa till med Pat Boone på vinyl, men Midi, Maxi etc var ju helt bedrövligt... Klarade 1.17 på videon, bedömer att jag kommer att få mardrömmar inatt.

//Cuba

FEVEN ...Hela vägen ut... Köpte den själv måste vart full eller nåt:confused:
Jag var helt nykter när jag köpte den. :D

Har försökt köpa Melinda Wredes debutplatta också (Femme Fatale). Men då jag skulle betala så var det tydligen så att de bara hade fodralet men hade lyckats slarva bort skivan. Jag gjorde ju iaf ett tappert försök. :hihi

Last edited:
..tror inte jag behöver säga så mkt mer, bilderna talar för sig själva:

man sprang runt på mega skivakademin efter plugget i början av 90talet å bläddrade bland de fetaste plattorna... :huvet

Bifogat

• Army Of Lovers - Massive Luxury Overdose.jpg
    Army Of Lovers - Massive Luxury Overdose.jpg
    67.3 KB · Visningar: 50
  • B00000284P.01.LZZZZZZZ.jpg
    B00000284P.01.LZZZZZZZ.jpg
    55.9 KB · Visningar: 58
Last edited:
Jag tror jag vinner ,, ha ha har en vinyl med "sten carlsson och salta mandlar" någon som kommer ihåg låten "hörrö rut" ?? den skivan är det ,, och visst tusan ,, en vinyl med Humle och Dumle på födelsedagskalas ,, :tummenupp

..tror inte jag behöver säga så mkt mer, bilderna talar för sig själva:

man sprang runt på mega skivakademin efter plugget i början av 90talet å bläddrade bland de fetaste plattorna... :huvet
"Kriss Kross will make you, jump! jump!"
En klassiker... :hihi

"Kriss Kross will make you, jump! jump!"
En klassiker... :hihi
Hehe ja :huvet fyfan va mycket skit man köpte då.. culture beat, 2 Unlimited etc fifan :näsblod skulle man lagt dom slantarna på aktier i simpla bolag som h&m å securitas så hade man varit miljonär flera gånger om nu...

Jag har haft alla Thunderdome skivor från typ 1-23 eller något sådant, kommer inte ihåg. Så där slår jag dig. Men jag tycker inte det är pinsamt.
Det är Hardcore, inte räääjjv ;)

Jag hade från 5 till 22 :gnissla

Sålde dom för en kebabtallrik.

Kan dock tycka det är rätt bra ibland. Inte allt, och inte alltid. Men ibland ;)

Jag säger bara, Tracey Ullmans Greatest Hits :tummenupp :gnissla

Isf, kanske min första skiva jag fick; smurfhits! Eller nej, den är knappast pinsammast- pinsammaste måste vara en skiva av Backstreet Boys! :tungan

411208.jpg

Vad vann jag?

Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll :rodnar

Till mitt försvar kan jag säga att jag fick den av lillsyrran. Hon rensade ur en del skivor som hon recenserat ur sin skivsamling.

WTF - skäms du för den? Ge den till mig då, jag skulle iaf inte skämmas för den.

Den har jag alltid varit fascinerad av, deras Bad Boys kan mycket väl vara det sämsta som någonsin spelats in, och då har den ett kulturhistoriskt värde. Jag ska försöka få tag i den.

Om korvgubbes vinyl är för repig efter idogt lyssnande så kan jag kanske gräva fram cd:n.
Men jag tar då heller inget ansvar för om du råkar förstöra din musikaliska ådra helt.
Vilken idiot signar sådana tattare öht?

Vilken idiot signar sådana tattare öht?

Jag blev tvungen att googla lite om det igår på grund av allt snack om de där mupparna.
Det var i stort sett de som var inblandade i all pop på 90-talet:
  • Alexander Bard med tillhörande trans
  • Dr Alban

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...