din mc sollentuna?

Bara jag som skulle ta illa upp att kallas för den "tjocke strutten" även om det är i positiva ordalag?
Vad jag förstod så så läser han denna tråd...

Annars finns Hammarströms Motor, inte alltför långt därifrån. Bara snackat med de över telefon men de var jävligt trevliga och måna om att göra ett bra jobb, och snabba dessutom.

Slår ett slag för Hammarströms! Ligger lite off, men sjukt trevliga och hjälpsamma. :tummenupp

Har blandade känslor för DinMC, har fått grym hjälp där men även blivit lite ignorerad. Det gäller delar och försäljning. Aldrig haft nån hoj på verkstaden där.

Bara jag som skulle ta illa upp att kallas för den "tjocke strutten" även om det är i positiva ordalag?
Vad jag förstod så så läser han denna tråd...

Jag är säker på att han förstår att vi andra som använder uttrycket i själva verket använder det mot trådstartaren och inte som ett nidnamn på honom.

Awa är ju bra? Haha verkar som Lelles o din mc som är de enda i mälardalen som inte låtit framgångarna bli hybris.

Om du menar butiken i Rotebro så var det där jag köpte min hoj och jag har inte haft några dåliga erfarenheter alls med dem.

Vist är de så och jag bytte koppling på 2h på gixern men har redan en nedskruvad hoj, en bil som väntar på få tillbaka toppen och en cross som behöver lite små mek, så är helt fel tidpunkt sen har den bara gått 1000 mil, men kanske blir så..

Skicka den till killarna på Triumph Center i Länna. Hur sköna och duktiga som helst!

Köpte min hoj där förra sommaren och det var en hyfsad snabb och smidig affär, trevlig personal i alla fall (strutten? och verkstadschefen?).

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back