Din Hojmodell 2004!

Så vad kör ni med i år?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
heh, får väl slå ett slag för CCM R30 då... Ende CCM-föraren än så länge iaf. O ärligt talat, inte finns det många här i Sverige vilket e konstigt, så fina som de är (dvs, bortsett från en aning ryckig gång vid vissa varvtal o att batteriet laddat ur sig två ggr... brittisk kvalitét var ordet för dagen =))

Oöverträffad design iaf o det vet ju alla att form går före funktion, haha.
 
Var är GasGas? :banana

Undrar om jag vann på måltipset?
Isf blev det en GG 250 annars blir det väl nån gammal Qvarna.
 
Coola Ola skrev:
heh, får väl slå ett slag för CCM R30 då... Ende CCM-föraren än så länge iaf. O ärligt talat, inte finns det många här i Sverige vilket e konstigt, så fina som de är (dvs, bortsett från en aning ryckig gång vid vissa varvtal o att batteriet laddat ur sig två ggr... brittisk kvalitét var ordet för dagen =))

Oöverträffad design iaf o det vet ju alla att form går före funktion, haha.

Jag vet en till som har en R30, pratade med honom på Sporthoj-festen igår. En blivande motardåkare som det lät... Lite udda maskiner med en del egenheter - inte det skarpaste verktyget i garaget om man säger så, men garanterat ingen dussinmaskin här hemma.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top