Din hoj?

Min GSX-R 750

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    103.2 KB · Visningar: 524
Re: Skärpning.!!!!!

Suki skrev:
Djävla låg nivå å behandla en ny sporthoj.com kille Vad skall man ha för körkort för att framföra den????? Bil kort?
Låt bli å hacka nästa år kanske killen kör en R hoj eller liknande.. Men att på det viset det håller på att förlöjliga någon..Det är lågt riktigt djävla lågt.....

Har vart med från starten här och jag vet inte hur mycket skit jag fått för jag inte hade någon hoj och sen hade jag fel hoj osv. Han får helt enkelt ta det med glimten i ögat, för det gjorde jag mestadels. Nu kör jag R-hoj och poserar vid donken så fort det är sol och brudarna är våta. :squid

Sen är det väl A1 som gäller för den, dock får man inte köra upp på den då det är automat. Har jag för mig iaf för polarn hade en 100cc skoter och han sa att det var på det viset.

Gillar

Hagsters svar...det var bra gjort....

En del kan ta illa upp..vilket hänt innan här inne eller???

Jag bara tycker att killen har precis blivit medlem..å det första man gör är att håna honom..Inte helt rätt.....

Re: Gillar

Suki skrev:
Hagsters svar...det var bra gjort....

En del kan ta illa upp..vilket hänt innan här inne eller???

Jag bara tycker att killen har precis blivit medlem..å det första man gör är att håna honom..Inte helt rätt.....

Nog många som tagit illa upp av vad jag skriver, det är det alltid någon som gör. Brukar dock skriva med glimten i ögat för jag gillar att retas. :rolleyes:

Han har inte nyss blivit medlem, han har vart medlem under en tid, fast under ett annat nick. (håller koll) :crash

Hon e till salu

CR500 1999. Motard och grushjul. Nyrenov.

Bifogat

• cr500.jpg
    cr500.jpg
    82.8 KB · Visningar: 497
Mitt åk!!

Duck 748 SP -97... porrvarning :D :D :crash

Bifogat

• my748sp_1.jpg
    my748sp_1.jpg
    98.2 KB · Visningar: 401
här står hon... :bow

thundercat.jpg