Din hoj?

viewphoto.php

McFille skrev:
Min nya älskling! :bow Har inte hunnit ta foto än, så detta gamla från annonsen får duga! :tummenupp
En sån har jag haft,för länge sen......(så jädra fräsch)!! :tummenupp

Skrämde henne igår med lite utsikt. :skrämd

Bifogat

• framlampa 012_censur.jpg
    framlampa 012_censur.jpg
    88.9 KB · Visningar: 199
Ny hoj,

...impulsköpte för 3 veckor sedan." 2 pedant ägare före mig, alltid servad på bra verkstäder med gott rykte. 2500 mil, alla service åtgärder utförda enligt Suzukis bullentiner.

400 mil har den nu redan rullat i min ägo, den är fruktansvärt kul att kroka runt på mina favovägar.
Var på Bike meet i helgen, blev dryga 100 mil bara det fram å åter till Uppsala.

Jag är mycket nöjd... :tummenupp

Bifogat

• Belas hoj.JPG
    Belas hoj.JPG
    9.4 KB · Visningar: 897
tassen skrev:
...impulsköpte för 3 veckor sedan." 2 pedant ägare före mig, alltid servad på bra verkstäder med gott rykte. 2500 mil, alla service åtgärder utförda enligt Suzukis bullentiner.

400 mil har den nu redan rullat i min ägo, den är fruktansvärt kul att kroka runt på mina favovägar.
Var på Bike meet i helgen, blev dryga 100 mil bara det fram å åter till Uppsala.

Jag är mycket nöjd... :tummenupp
Varför så otroligt liten bild? Man ser ju i princip bara att det är en röd motorcykel.

lite bilder på mitt nsr125a projekt i vintras. vill järna ha komentarer bra/dåliga spelar ingen roll.
har ritningen på staget. om någon är intresserad. det är hemma gjort av pappa......

Min nya hoj
synd bara att den har en spräckt framskärm efter 2 påbacknigar denna månad :mad: så råkar någon ha en blå framskärm till en zzr 600 96 liggandes så hör av er

Bifogat

• krillepilleshoj (4).JPG
    krillepilleshoj (4).JPG
    138.5 KB · Visningar: 102
Här är den andra hojen, en Kawasaki KX 250 -03a. Sen har jag ju KTMen också, men den finns de redan bilder på här i tråden.

Bifogat

• back.jpg
    back.jpg
    82 KB · Visningar: 97
  • leftside.jpg
    leftside.jpg
    85.8 KB · Visningar: 88
  • wholeside.jpg
    wholeside.jpg
    89.3 KB · Visningar: 142
min rgv 250 sp -97 med en tyga performance bakdel, telefonica lack o lite annat lull.

gallery_1019_48_239575.jpg

Back