Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

HanneZ skrev:2111776Fiat Uno -87
Tänk att det är min drömbil också! Eller en Dodge Challanger från samma årtal.Sport-MC skrev:2111772Min är "Dodge charger 67-69"

Sån har jag körtMöller_82 skrev:2111920Dodge Viper GTS
8 liter brutal V10 power!!!!!
Mvh
Möller
..rå, men inte så mkt mer. Köp en merca å åk bekvämare samt bättre prestanda, å året om Intresseklubben skriver säkert en roman nu...men jag har fått åka med i en sånmorlock skrev:2111795Ford GT40

ville alltid ha en röd ferrari när man var barn. porchen var däremot mkt trevligare! har en bekant till familjen som har en 959a under ett täcke som "säkrad pension", den är värderad till 5 miljoner i dagsläget..om 30 år, förmodligen mycket mer.IronMike skrev:2111923Sån har jag kört..rå, men inte så mkt mer. Köp en merca å åk bekvämare samt bättre prestanda, å året om
![]()
GTS'en är trevlig, om man ska åka från en förort till brostugan via stan å tillbaks, typ.. Ska man åka 50 mil, eller neråt kontinenten, eller plöjja 300 mil på autobahn över en dag så bör man ta smärtstillande i förebyggande syfteMöller_82 skrev:2111950Har också kört en sån, och en RT/10, var insnöad på en RT/10 innan jag körde GTSen men GTS ä ju så mycket bättre. Har iofs knappt kört mycket mer merca än 19 2.3 16V och min egen 300 -88 så det är ju inte direkt gämförbart.
O vem har sagt nått om året runt bil??? Jag är sån som vill ha en sommar och en bruksbil...minst två bilar mao
Mvh
Möller

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|