Din drömbilpark

Har Jag svårt att hålla budget?:va Vad är min budget?

Jag kommer inte ihåg vad du valde men i leken måste det finnas en budget. Annars blir det lätt.

Megasuperbil 1
Megasuperbil 2
Megasuperbil 3

Jag kommer inte ihåg vad du valde men i leken måste det finnas en budget. Annars blir det lätt.

Megasuperbil 1
Megasuperbil 2
Megasuperbil 3

Ah du menar såååå. Då är det bara att lägga ihopa allt och så har man sin budget? Jag vet ju inte vad långforden kostar ny. Men Jag klarar mig på nån mille tror Jag. :mille

vad är grejen med Audi? Jag har en A4 Quattro kombi från 05 och det är den sämsta biljen Jag ägt? Förstår inte folk att det är folkvagnar med lite ådiemblem? Samma skitlänkarmar och fishjullager och känner man runt på lite detaljer som inte har med direktförarkontakt att göra blomstrar snikkänslan?

Jag uppmanar alla Ådiägare att med höger handflata klappa till lite på passagerarsigans vänstervägg mot mittkonsollen.. Det är ju MASONIT!:mad:

Förstår inte varför Jag inte fortsatte med BMW, första och definitivt sista surådin.

Grejjen med audi är att folk vill bevisa sin egen dumhet med att betala dubbla priset för en skoda med nållor på.

(:tungan)

Ja är det DRÖMbilspark så blir det något i den här stilen:

-Mercedes E500T 4-matic som bruksbil :)

-Aston Martin DBS(2008) som nöjesbil :cool:

-Ferrari 275 GTB/4 som historisk bil :kär:kär:kär

Har tyvärr inga bilder..

Bruksbil
BMW 335d Coupé, gillar coupéer och tycker att BMW:n är den snyggaste i den storleksklassen. Diesel för att jag tycker moderna dieslar är överlägsna bensinare.

design_exterieur.jpg

Skojbil
Lotus Super 7, för att den verkar så jävla rolig att köra.

LotusSuper7LC.jpg

Klassiker
En ford 32:a, 5-fönsters kupé med klassiskt hot rod-stuk. Sitter det en gammal 392 hemi mellan rambenen är saken biff.

1932_5w_survivor.jpg

Just den här är lite anfrätt 34:a men jag hittade ingen annan bra bild. Vad gäller skicket; man måste ju ha nå't att förbättra också.

Last edited:
Har Jag svårt att hålla budget?:va Vad är min budget?

På första sidan står det :)

Din drömbilpark

--------------------------------------------------------------------------------

Jag tänkte vi skulle ha en liten lek. Du ska välja ut en din drömbilpark efter vissa regler. Budgeten begränsar vi till 1,5 miljoner för att ni ska inte få välja allt. Men bry dig inte om soppaförbrukning och sånt.

Bruksbil: Dodge Ram, beg för ca 200 000.
Busbil: BMW M3, jag är en äkta BMW-nörd.
Nostalgibil: En gammal Mustang, såklart!

Bifogat

• 2005 Dodge Ram SRT-10 Quad Cab.jpg
    2005 Dodge Ram SRT-10 Quad Cab.jpg
    71 KB · Visningar: 98
  • M32008.jpg
    M32008.jpg
    56.3 KB · Visningar: 48
  • ford-mustangmindre.GIF
    ford-mustangmindre.GIF
    72.4 KB · Visningar: 53
Då ska vi se, jag vill ha en äkta white trash samling så jag känner mig hemma. Således skall bruksbilen bestå av en Volvo Amazon, som nån stackars finnig, oljehostande Smygehuksbo under år av pojksvett uppgraderat chassit på nåt vansinnigt, och pillat ner en rackabajsarmotor i form av en turbofemma eller nåt liknande. Sen vill jag ha en Impala -65:a också, i vedervärdigt pilsnerskick, som ska hicka fram på gatorna runt Börjessons Wienergrill. Utöver detta kan jag mycket väl tänka mig en lambo. Utan doftgran. Eller en Väderstads såmaskin.

/perris

Då ska vi se, jag vill ha en äkta white trash samling så jag känner mig hemma. Således skall bruksbilen bestå av en Volvo Amazon, som nån stackars finnig, oljehostande Smygehuksbo under år av pojksvett uppgraderat chassit på nåt vansinnigt, och pillat ner en rackabajsarmotor i form av en turbofemma eller nåt liknande. Sen vill jag ha en Impala -65:a också, i vedervärdigt pilsnerskick, som ska hicka fram på gatorna runt Börjessons Wienergrill. Utöver detta kan jag mycket väl tänka mig en lambo. Utan doftgran. Eller en Väderstads såmaskin.

/perris

Utan doftgran? Herregud människa, har du ingen smak!?

Fan ni har ju mögelsmak hela bunten ju :arsele

Vardags bil: Nissan gt-r Mines som om ni vet vad mines e för nått.
Mines_Nissan_GT_R_1.jpg

Banbil/busbil/ lite vardags bil: Ariel atom accar fortaren en del hojar.
ariel_2_dw.jpg

Köra på söndagar bil: Nissan skyline Hakozuka gt-r svår att få tag på.
1502759873_e94ec6dd22.jpg

Last edited:
Klassiker/glassköpar/bränna-däck-på-powermeet/skrämma-kärringar-bil - en Shelby Eleanor Super Snake
richards-1967-ford-mustang-super-snake-elenaor-gt500-cover.jpg

Bruksarn' får bli en tysk, tyvärr...
2007bmwm5backsideview.jpg

Man lär ha något att få ut geggmoppen med
aus2007082243627_alt.thumbnail.jpg

Och något att ha kul i när man inte får åka båge av någon anledning
gt40.jpg

/J - skiter i budget när det gäller drömmar...

Last edited:
Redan där sprack ju den budgeten, 1,5mille var det. :näsblod

Ooopss..så kan det gå när man inte läser på ordentligt...:rodnar Jag fokuserade för mycket på DRÖM och var visst uppe i 8-9 mille..

Nytt försök:

-Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 JTS som bruksbil(100´ kr)

-Porsche 993(med varioram) som nöjesbil(400´ kr)

-Ferrari 365 GTB/4 "Daytona" som historisk bil(kan kanske hittas för 1.000´..)

Last edited:
Fan ni har ju mögelsmak hela bunten ju :arsele

Vardags bil: Nissan gt-r Mines som om ni vet vad mines e för nått.
Mines_Nissan_GT_R_1.jpg

Banbil/busbil/ lite vardags bil: Ariel atom accar fortaren en del hojar.

Köra på söndagar bil: Nissan skyline Hakozuka gt-r svår att få tag på.
1502759873_e94ec6dd22.jpg

Bra val! Jag vet vad Mines är.

Varför dog den här roliga tråden?

Jag äger 2 av mina bilar jag haft i tråden fast i "lite" simplare versioner och delar garage med den tredje.

Bruksbil; Alfa 159 sportwagon
1_400.jpg

Busbil; bankittad Porsche 911 (964) RS
964-4-650.jpg

Nostalgisk; Mini Cooper, den klassiska hundkojan.
MG_1636.jpg

Garaget är helt realistiskt. Alfan kommer nog nästa gång jag byter bil, hundkojan på bilden är faktiskt min egen och porschen? Tja, något måste man ju se fram emot...

Back