Din bästa parkering!!!

Tony Tiger

On The Run
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
VN2000 (KTM 625 SXC/SM -03 såld)
Danmark - Skagens Gren - 2004 :banana

Bifogat

• parkering.jpg
    parkering.jpg
    44.7 KB · Visningar: 414
Min bästa var väl på en gågata/busshållsplats 1m från ett övergångställe.... 500:- kostade den

vad i?...

gäller den regler för hojar också?... vem/vad fan kan, som ska gå över ett övergångsställe, gömma sig bakom en hoj?... okej att bilar täcker sikten för en... men en hoj... :confused:

Werzion skrev:
vad i?...

gäller den regler för hojar också?... vem/vad fan kan, som ska gå över ett övergångsställe, gömma sig bakom en hoj?... okej att bilar täcker sikten för en... men en hoj... :confused:

spelar ingen roll inga undantag!!

Werzion skrev:
vad i?...

Tja, kan gömma sig?... typ alla som kan gå och upp till ca 1 meters höjd. Tror de brukar kallas BARN. Och visst de ska inte vara ensamma i trafiken men de KAN vara det! Världen består inte bara av vuxna människor.

Hepp!

Min bästa parkering...

...måste vara när jag parkade en RÖD Laverda RGS utamför ryska Ambasaden 1986 i Budapest när det fortfarande var kommuniststyre där....bättre och säkrare vakthållning kan man inte få. :tummenupp
Jag ställde 2 Cocacola burkar i skuggan bredvid en stolpe, pekade på hojen, mina ögon, colaburkarna, och på vakterna......

En halv dag senare kommer vi tillbks och hojen står kvar...likaså colaburkarna...orörda. :Bugar

tassen skrev:
...måste vara när jag parkade en RÖD Laverda RGS utamför ryska Ambasaden 1986 i Budapest när det fortfarande var kommuniststyre där....bättre och säkrare vakthållning kan man inte få. :tummenupp
Jag ställde 2 Cocacola burkar i skuggan bredvid en stolpe, pekade på hojen, mina ögon, colaburkarna, och på vakterna......

En halv dag senare kommer vi tillbks och hojen står kvar...likaså colaburkarna...orörda. :Bugar

Hehe ibland kan det vara bra med kommunism.
Annars får man inte ha mycket kvar av sina ägodelar i utlandet. Var i sydamerika i våras.Rätt märklig inställning folk har till vita människor.

Peruan "Kan jag få dina skor"
Jag " Nej dom är mina"
Peruan "Du kan ju köpa nya!"
Tydligen är alla vita rika!!?

Jag skulle plocka ut pengar på en bankomat och parkerade på trottoaren precis brevid den och precis framför två lapplisor som inte gillade min idé.

Joshi skrev:
Jag " Nej dom är mina"

De borde de vita vara över lag.. annars har dem rövat å härjat runt om i världen lite i onödan om man säger så ;)

Tony Tiger skrev:
Danmark - Skagens Gren - 2004 :banana
Tack för tipset! Nu vet jag hur jag ska nå för att kicka husan :tummenupp

Brukar inte parkera så tokigt, har väl kört in i huset nån gång men de e väl allt :)

Joshi skrev:
Hehe ibland kan det vara bra med kommunism.
Annars får man inte ha mycket kvar av sina ägodelar i utlandet. Var i sydamerika i våras.Rätt märklig inställning folk har till vita människor.

Jag " Nej dom är mina"

Och bistånd får de säkert också, de små gynnarna.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!