Tjenare!
För att få motarden lite rappare har jag slitit ut luftburken, skruvat på ny slipon ( KTM Competition ) samt kopplat ur EPC:n. Nu återstår det bara att byta munstycket i förgasaren. Men är inte säker på hur mycket jag ska gå upp i storlek för att få det att gå bra. Sitter original i nu. Någon som har några tips?
Tack på förhand!
För att få motarden lite rappare har jag slitit ut luftburken, skruvat på ny slipon ( KTM Competition ) samt kopplat ur EPC:n. Nu återstår det bara att byta munstycket i förgasaren. Men är inte säker på hur mycket jag ska gå upp i storlek för att få det att gå bra. Sitter original i nu. Någon som har några tips?
Tack på förhand!