Till helgen säljs hojen och funderingarna på nästa objekt växer sig starkare.
Jag har dock ett dilemma.. Hojen ska vara brutalt kul att köra själv, men samtidigt fungera helt okej med passagerare.
Sporthojar och motarder går bort.
Sportiga nakenhojar är ett alternativ, men frågan är vilken hoj som presterar bäst?
Jag kommer inte åka italienskt (även om det görs otroligt läckra hojar där).
Twin eller radfyra? Twin är rått och kul, radfyra är trevligt och effektivt...
Om ändå Triumph kunde bygga snygga motorcyklar... (Smaken är som
, jag vet)
Om ändå en Z1000 hade mer karaktär.
Det finns mängder med hojar där ute, men hur jag än vänder på det så hittar jag en nackdel - hur fan bortser man från en hojs nackdel och ser till dess styrkor?
60 papp kan jag spendera och just i detta nu så suktar jag mest efter KTM's råskin Superduke.. Frågan är väl om den erbjuder acceptabla passageraregenskaper?
Jag har dock ett dilemma.. Hojen ska vara brutalt kul att köra själv, men samtidigt fungera helt okej med passagerare.
Sporthojar och motarder går bort.
Sportiga nakenhojar är ett alternativ, men frågan är vilken hoj som presterar bäst?
Jag kommer inte åka italienskt (även om det görs otroligt läckra hojar där).
Twin eller radfyra? Twin är rått och kul, radfyra är trevligt och effektivt...
Om ändå Triumph kunde bygga snygga motorcyklar... (Smaken är som

Om ändå en Z1000 hade mer karaktär.
Det finns mängder med hojar där ute, men hur jag än vänder på det så hittar jag en nackdel - hur fan bortser man från en hojs nackdel och ser till dess styrkor?
60 papp kan jag spendera och just i detta nu så suktar jag mest efter KTM's råskin Superduke.. Frågan är väl om den erbjuder acceptabla passageraregenskaper?