KalleNorton
Avliden medlem
...i Sverige? Det kan man, men det är ganska olagligt.Matulda skrev:2343459Mot betalning så kan man få den hjälpen..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...i Sverige? Det kan man, men det är ganska olagligt.Matulda skrev:2343459Mot betalning så kan man få den hjälpen..
sven666 skrev:2343391det gör det säkert, men är det inte lite därför tjejer köper dildos? dom känner sig otilfredsställda och går och köper en stor gummiklubba i tron att den är lösningen på alla problem?
Nää I Danmark.. du får betala för sexhjälpen som du skrev i förra inlägget..KalleNorton skrev:2343471...i Sverige? Det kan man, men det är ganska olagligt.
korvgubbe skrev:2343304Jag tror dig.. De är säken toppenprodukter men de känns ändå lika ondödiga för mig så länge jag inte är förlamad i armarna och har minst en fungerande hand.
För många tjejer är det ju mer eller mindre nädvändigt att "få hjälp på traven"... Däremot har jag aldrig hört talas om en kille som inte kan komma "för egen hand".
Be skrev:EDIT: Det var nog en dum fråga kanske... osäker om man vill ha svar på det..
Kan ju även användas och vara upphetsande i ett förhållande.. och det betyder inte att man är otillfredställd eller missnöjd med sin partner..korvgubbe skrev:2343304
För många tjejer är det ju mer eller mindre nädvändigt att "få hjälp på traven"...
Matulda skrev:2343490Kan ju även användas och vara upphetsande i ett förhållande.. och det betyder inte att man är otillfredställd eller missnöjd med sin partner..
Njaa.. Nu har jag iofs ingen erfarenhet av att en kille slitit fram en konstgjord... men skulle nog inte se det som konkurrent till min egen då..The real thing är bäst som vi alla vet..korvgubbe skrev:2343500Absolut, visst är det så.. Det finns många användningsområden. Det gör det ännu mer motiverat med en verktygslåda hos var och varannan tjej. Däremot ser jag inte samma behov för killar att ha leksaker så länge högerhanden inte gått sönder.
Om en tjej tar fram en dildo/vibrator som en del i umgänget när en kille är med så kan det hela bli rätt kul och mysigt. Om en kille däremot sliter fram en plastfitta när han är med tjejen blir det sällan samma positiva reaktion eftersom dess användningsområde är begränsat och den snarare konkurerar än kompleterar.
Matulda skrev:2343513The real thing är bäst som vi alla vet..Däremot innebär det att grabben man är ilag med blir upphetsad av det och situationen så blir man det själv oxå med automatik..
Be skrev:2343479Är det bara jag som är dum ? men hur skulle man kunna använda dessa produkter om man vore förlamad i armarna då, bara en fundering..
EDIT: Det var nog en dum fråga kanske... osäker om man vill ha svar på den frågan..
Eller så använder tjejen sina leksaker samtidigt som hon ser på...alla tänder på olika saker Tack o Lovkorvgubbe skrev:2343522Jag kan tänka mig att det skulle kunna vara kul för dig vid något enstaka tillfälle. Men eftersom killeksaker kräver "penetration" så kommer du ligga openetrerad och jag tror du rätt snabbt ledsnar på att ligga å titta på honom fullt upptagen med att jucka i en plastpryl... Det blir alltså lite av ett val mellan "the real thing" och leksaken.
Matulda skrev:2343533Eller så använder tjejen sina leksaker samtidigt som hon ser på...alla tänder på olika saker Tack o Lov![]()
Det gäller ju att båda parter hittar sin grej och njuter av det och varandra med eller utan leksaker..
Och instämmer....korvgubbe skrev:2343550Absolut, självklart ska man komma fram till vad man själv gillar och hur man har som trevligast tillsammans med sin partner.
Jag talar i generella ordalag eftersom frågan var generellt ställd. Och rent generellt tror jag som sagt ändå en vibrator/dildo har mer plats i sänghalmen när en kille och tjej har sex än vad det finns utrymme för en plastfitta som trots allt är ganska svårt att "dela på".
Jag kan räkna upp ganska många användningsområden för dildos och vibratorer men listan för vad en plastfitta kan användas till blir rätt kort.
Och visst, om vi ska hålla på och hårdra det hela så skulle man väl kunna säga att det finns plats för blöjor, silvertejp, plastfår, mjukost på tub och rosendoftande gladpack i sovrummen om man bara frågarar rätt person.
Matulda skrev:2343459Mot betalning så kan man få sexhjälp i danmark på sjukhuset om man t,ex är gipsad..
KalleNorton skrev:2343453fy fan
Du borde ha semestrat i Danmark under tiden du var gipsad, där får patienter sexhjälp.![]()
Rash skrev:2343480Sedan är det väl lite samma sak som att en flicka är ett "luder" om hon ligger runt med en massa medans en kille i samma sits är "cool"..
BigAir skrev:2343563![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026