Digitaltv boxer?

All_to_slow

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2003
Hoj
Såld
Ska flytta ut till landet snart och då kommer problemet att man måste ha minst samma kanaler som man har i lägenheten... Jag kan inget om boxer ,digitaltv och vad det nu heter... ett måste är tv3,kanal5 och eurosport, vad ska man välja för abonnemang? pirat?

har sökt info men hittar inget...

Har hört att dom bytit koder på boxer och att det inte har kommit ut piratkort som funkar,men det är bara vad jag hört via djungeltelegrafen.

Jag har en boxer med basutbud, 192 kr i månaden tror jag, jag betalade hela summan på en gång det vart 3200.- har jag för mig. Då äger jag boxen också ifall det kommer piratkort. Har man en till TV köper man sån här på Cleas Ohlsson för 349 så är det bara att ta med sig fjärkontrollen till nästa rum.

322261_B_2004-06-30_121515.jpg

Rigge skrev:
Jag har en boxer med basutbud, 192 kr i månaden tror jag, jag betalade hela summan på en gång det vart 3200.- har jag för mig. Då äger jag boxen också ifall det kommer piratkort. Har man en till TV köper man sån här på Cleas Ohlsson för 349 så är det bara att ta med sig fjärkontrollen till nästa rum.

322261_B_2004-06-30_121515.jpg

Tänkte skaffa basutbud och tvilling abonnemang 159kr/mån+79kr/mån då jag och damen har lite olika uppfattning om vad som e bra tv...
tänkte om det fanns nån som hade en annan lösning...

Tyvärr är boxers abbonemang ganska dyrt och piratkort kan du glömma. Men eftersom du ville ha kanal 3, 5 och Eurosport så är det nog iallafall det bästa alternativet. Men det finns iallafall ganska många trevliga boxar. Själv har jag en lite äldre Thomson som tyvärr är riktigt seg och buggig. Skulle jag köpa en boxer idag skulle det nog blivit en Force 530T med inbyggd hårddisk. Vad sägs om att trycka på pause på fjärrkontrollen, för att sedan springa på toa och sedan komma tillbax och kolla från där du pausade?
Kolla in mer här:
http://www.megatronic.se/shop/?pid=102819

Expert har bra pris på ovanstående boxer.
Kanske bidrog jag med lite hjälp iallafall.
Hur som helst, lycka till!

zike skrev:
Tyvärr är boxers abbonemang ganska dyrt och piratkort kan du glömma. Men eftersom du ville ha kanal 3, 5 och Eurosport så är det nog iallafall det bästa alternativet. Men det finns iallafall ganska många trevliga boxar. Själv har jag en lite äldre Thomson som tyvärr är riktigt seg och buggig. Skulle jag köpa en boxer idag skulle det nog blivit en Force 530T med inbyggd hårddisk. Vad sägs om att trycka på pause på fjärrkontrollen, för att sedan springa på toa och sedan komma tillbax och kolla från där du pausade?
Kolla in mer här:
http://www.megatronic.se/shop/?pid=102819

Expert har bra pris på ovanstående boxer.
Kanske bidrog jag med lite hjälp iallafall.
Hur som helst, lycka till!

Man måste alltså ha både abonnemang och köpa en box för ca 3500 kr? (trodde att boxen ingick eller köptes billigt när man teckna abonnemang)

All_to_slow skrev:
Man måste alltså ha både abonnemang och köpa en box för ca 3500 kr? (trodde att boxen ingick eller köptes billigt när man teckna abonnemang)

Kanske skrev lite fumligt.
Binder du dig till ett abonnemang så får du ett mycket reducerat pris på själva boxen. Ju längre du binder dig, desto billigare bli boxen också. Många boxar med abbonemang kan du alltså få för 1kr. Boxen som jag tipsade om kanske du får för 1500-2000kr med abbonemang. Men då har du också digital ljudutgång, inbyggd hårddisk för inspelning etc. När jag köpte min box för 1 ½ år sedan kostade den 1kr. Men dagens 1-kronors-boxar är garanterat mycket bättre än den. Tänk också på att Boxer tar ut en kortskostnad 496:- / år utöver 159:- / månaden.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back