Digitalkamera, hemsidetips USA

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det någon som är hygglig och tipsar om amerikansk hemsida som säljer digitalkameror? Walmart och ebay undantaget.
1000 tack. :Bugar

Tack för det. :tummenupp
Vet du om t.ex. Canon - PowerShot SD400 och Canon - PowerShot SD500 är samma som IXUS40 och IXUS50?
Priserna verkar ju inte skilja nämnvärt. :va Ravetrancer skrev ju någon gång att han köpt grejer för halva priset om jag inte missminner mig... :confused:

Markus skrev:
Tack för det. :tummenupp
Vet du om t.ex. Canon - PowerShot SD400 och Canon - PowerShot SD500 är samma som IXUS40 och IXUS50?
Priserna verkar ju inte skilja nämnvärt. :va Ravetrancer skrev ju någon gång att han köpt grejer för halva priset om jag inte missminner mig... :confused:

Powershot SD500 verkar vara samma som IXUS 700 så om du får en SD500 för samma pris som en IXUS50 är 50-modellen antingen väldigt dyr eller så är SD500an väldigt billig.

Coola Ola skrev:
Powershot SD500 verkar vara samma som IXUS 700 så om du får en SD500 för samma pris som en IXUS50 är 50-modellen antingen väldigt dyr eller så är SD500an väldigt billig.

Jag är - som ni kanske listat ut ;) - inte så haj på det här, men har inte Canon PowerShot SD400 samma spec som IXUS50 ungefär? Den får man för 400 USD verkar det som och det är ~3200, i Sverige får man den väl för ganska exakt den slanten?

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back