Digital Film kamera

DumDum skrev:
Vet inte säkert men det borde vara så att du får ta ljudet från AV utgången och koppla till micingången på datorn.

Ja, om det fungerar vet jag inte. Beställde i alla fall det du rekomenderade så får vi se om det är till något. Nu ska man bara hitta ett bra redigeringsprogram. Du har inget som du rekomenderar?

Marsipulami skrev:
Nu ska man bara hitta ett bra redigeringsprogram. Du har inget som du rekomenderar?

Helt fel person att fråga. Jag har inte pysslat med digital video sedan jag slutade skolan och vi satt då och pillade i proffsprogram som AVID, Edit DV och Speedrazor. Dom e jättebra men prisklassen är väl ungefär samma som på din hoj eller möjligen ännu högre.

Kolla med Micke (gsxr1100r) eller någon annan som sitter hemma och jobbar i konsumentprogram.

DumDum skrev:
Helt fel person att fråga. Jag har inte pysslat med digital video sedan jag slutade skolan och vi satt då och pillade i proffsprogram som AVID, Edit DV och Speedrazor. Dom e jättebra men prisklassen är väl ungefär samma som på din hoj eller möjligen ännu högre.

Kolla med Micke (gsxr1100r) eller någon annan som sitter hemma och jobbar i konsumentprogram.

Tror det finns trådar på detta så jag får väl hetl enkelt söka :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...