Dieselspill!!!

  • Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
Hmmmm! Undrar om inte 120kg's näven hade talat i detta läge!!!!
Impad att du kunde hålla dig lugn.... Phu! :bow

Hoppas att den j-vlen ramlar och spräcker skallen i sin egen skit :mad:
 
Det är väl iofs ingen revolutionerande nyhet, men se upp för annan skit på vägarna också när ni åker så här års. Särskilt all lera som bönderna släpar med sig ut på vägen från åkrarna. Hade ett par "moments" idag när jag var ut en kort runda i eftermiddags.

Ride safely and keep the rubber side down! :fakta
 
Taz skrev:


-"Oroa dig du för dina egna problem så tar jag hand om mina", sa han surt.

Därmed for han vidare, skvimpandes diesel över halva Uppsala.

Jag stod där alldeles perplex och fick inte ens upp :finger

Som sagt, ta det försiktigt där ute.

//D

Tog du bilnr? F_n detta skulle Farbror Blå kopplats in på! :mad:

Edit: Vart så upprörd så jag hann inte läsa alla inlägg innan jag gav mig in i debatten! Bra Taz att du ringde polisen. Skulle vara givande om inget annat hjälper, att åka till åkeriet ett helt gäng och fixa ett passande lock till tanken så den håller tätt bara för att se om man lyckas få fram budskapet till dåren som körde lastbilen. Det är ju inte precis nått han förväntar sig så det borde ge honnom ett minne för livet som han inte glömmer.
 
Last edited:
fy satan alltså, jag skulle nog ha däckat han och sen ställt mig på bröstkorgen å pissa han i ansiktet... tål fan inte sånt där alltså...

Varning: Vägen mellan Björklinge och Vattholma(RV 700) är FULL med lera!
 
Lugnt å fint....

Mjae, jo, jag pratade ju lite med honom, dessutom så pratade jag lite med lagens långa arm. Jag är ingen fysisk person, så även om jag ville ha placerat en box på hans läpp så lade jag band på mina känslor. Hans åkeri var nog egenpåhittat, gammal lastbil, gammal chaufför. Om några år är de båda borta iallafall...(jaja, låter elakt, men så är det).

Tack alla för ert medhåll och möjligheten att få ventilera mina känslor och för att ni gör detsamma med era.

//D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top