Video Die Grüne Hölle

Var där i somras och körde bil!
Vilken bana alltså! Den måste bara upplevas :)

åker ner 28 maj först bmw m5 ringtaxi och sen några varv med hojen :)
ett måste varje år :)))))))))

inte mkt trafik där inte! alla andra videos man ser därifrån är det alltid packat med traffik, hur kom det sig att så inte var fallet för dig?
Och hur var racelinjen? sliten eller bra med grepp trots allt nötande av amatörer och proffs :)

inte mkt trafik där inte! alla andra videos man ser därifrån är det alltid packat med traffik, hur kom det sig att så inte var fallet för dig?
Och hur var racelinjen? sliten eller bra med grepp trots allt nötande av amatörer och proffs :)

Banan tycker jag är lika bra varje gång man kommer ut på den, tycker de gör ett bra jobb de som sköter om den. Slät och fin med kanongrepp, eller så är det mina grymma sportsmart som alltid gör det enkelt för mig. :hihi

Det var skitväder från söndag till tisdag middag ungefär, det tunnade ur depån lite, och det här är sista varvet för kvällen, stekarna har redan börjat sikta på Pistenklause, plus att det är tempo ned mot mitten 9...då får man åka själv mer eller mindre.

Rejslinje? :hihi
Folk vinglar över hela banan, överallt! Någon rejslinje som ens en majoritet använder finns knappt. :D Åk ner och testa!

Det jag har fastnat för med ringen är de stora höjdskillnaderna, svackorna i skitjävlahög fart är bara helt underbara, och att det är en bana där man kommer upp i hastigheter där det börjar kännas att "Näeh, nu räcker det" samt alla höghastighetskurvor där man ligger och nöter i helt galna hastigheter egentligen. :kär
Och den stora variationen.

Samma här, bara känslan att få släppa ned hojen mot Fuchsröhre är helt vansinnig, all annan banåkning är egentligen helt meningslös, och en enda transportsträcka mot nästa gång man får ta sig ut på den här slingan.

Jag ente bitter... nån dag ska jag köra hoj där också... :banana

Tycker vi får styra upp något, vore precis sketaskôj, lite likasinnade på banan, och kocka lite filé på Pistenklause efteråt.

Jag har i planen en tripp under juli (frugans förslag :brinnerup), och en att avsluta med i oktober sisådär (var en fyrdagars touristenfahrten vill jag minnas...).

...bekymrar mig inte så mycket just den grejen, men är man nojig över blandningen med bilar/hojar är det ju kanondagar att sikta på för den sugne! :)

Tycker vi får styra upp något, vore precis sketaskôj, lite likasinnade på banan, och kocka lite filé på Pistenklause efteråt.

Jag har i planen en tripp under juli (frugans förslag :brinnerup), och en att avsluta med i oktober sisådär (var en fyrdagars touristenfahrten vill jag minnas...).

Oktober skulle kunna funka hehe...! Satan va vi ska sitta på Pisten och ljuga.

Inte så nojig över bil/hoj blandning utan mer olja från bil/hoj blandning... =)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8