Diablo 3 15e Maj

helvete...maj säger du? vid det laget bör jag kunnat slita mig från mass effect 3... goodbye social life!

Kul.

Men jag köper nog inte detta förrän efter sommaren. Spelar oftast inte så mycket då ändå.
Intressant att se hur det hypade Diablo 3 blev till slut.

Hade varit skoj. Måste bara laga 2 hojar och köpa en ny dator först samt bygga upp umgängeskvoten för de kommande 6 månaderna efter inköp samt begära tjänstledigt:va

Helt klart ska det införskaffas, måste bara ha tid att få iordning bågen också.. :huvet

Jodå. Redan inköpt och ligger på datorn!

Hur lyckades du med det, känner du någon på Blizzard eller :va

För övrigt har jag ingen som helst förståelse för hur folk kan lägga ner så mycket tid på att lira dator/tv-spel, har folk inte massvis att göra även efter jobbet eller är det bara jag?

Hur lyckades du med det, känner du någon på Blizzard eller :va

För övrigt har jag ingen som helst förståelse för hur folk kan lägga ner så mycket tid på att lira dator/tv-spel, har folk inte massvis att göra även efter jobbet eller är det bara jag?

Förvisso har jag jobbat lite för dem, men nej.

Jag köpte och laddade ner det från battle.net vilket vem som helst kan göra.

Ni som har provat betan, vad tycker ni? Är det kul? Var ju 100 år sen man spelade 1 och 2an men stämningen i de spelen minns man fortfarande.

Jaha, jag tänker iaf. köpa idag. Hoppas det är kul, har inte spelat D1 och D2 "hardcore" utan mer casual.

Några som redan hunnit spela?

Har tjuvspelat lite men ska dra igång med kompiZarna ikväll.

Gillar det jag sett hittills.
Men jag hoppas det blir svårare, har inte använt en enda pot fram till första bossen.

Ja vafan blir ju arg! Först hypar de spelet i tre år sedan på release datumet kommer man inte in och får spela.
Så här sitter man taggad som fan med sitt collectors edition och har inte fått spelat en minut.
Död till idioten som kom på att singelplayer ska vara online.
Och för att göra saken ännu värre är Europaservern helt igenbeckad så det verkar som att man får vänta ett par månader tills ett par extra burkar kopplats in hos blizzard...

Ni som kan detta. Vad menar ni med att inte komma in på servrarna? Är det för att lira co-op med folk då eller?

Man måste logga in även för single player, modern tids DRM.
Är kul när man är 4st som lirar och en pingar ur och man måste vänta 25min på att han tar sig in igen.
Rätt schyssta laggspikar ingame också.

Men bortsett från de skitkassa servrarna är det ganska kul.
Helt skadad DPS som demon hunter och det går kite:a allt. Känns nästan lite op för tillfället.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park