Detta var lägre än glocalnet (skjutsande utan skydd)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Han borde skämmas, verkligen. Att utsätta sig själv för fara, ok, men en flicka, helt utan skydd bara med hotpants, ansvarslöst. Skulle han kunna leva med sig själv om olyckan var framme och passageraren gick bort :( lag på skinnställ å ryggplatta borde vara självklarhet. Hon begår ju också ett misstag, att hon åker med. Men högsta ansvaret ligger hos föraren, som givetvis har full skyddsutrustning. Jag tycker vi startar en namninsamling och skickar med brev till föraren (man ser ju reg numret). Så kanske han inser allvaret.

:fatta!

http://www.youtube.com/watch?v=5VvdqvPLovA&mode=related&search=

:rofl

Bara jag som ser vad han egentligen vill marknadsföra??
Kolla i listan till höger, related files: Tidskval, inskickat av någon "Ironmike2222"
:rolleyes:

korvgubbe skrev:
2337608 Kan inte ni djävla moralkärringar flytta till ett eget forum! :mad: :4skrika :4skrika

Han låtsas bara att vara moralkärring, han gör reklam för sin bombrepa på bulten jue :7peta

Kan tänka mig rubrikerna i AB, Expressen mfl. Vansinnesfärd genom villaområde, skjutsade barn utan skydd. :mad: :mad: :rofl

Edit: Sär skrivning ;)

Ärligt talat så tycker inte jag att detta var särskilt upprörande alls.
Mormor går ju brevid och håller i barnet. Sedan kör ju farfar/morfar (eller vem det nu kan tänkas vara) inte alls särskilt fort eller ens någon längre sträcka.
Personligen hade jag inte lyft på ögonbrynet om jag sett något sådant på "min" gata..

LayDeeOmega skrev:
2338720 Ärligt talat så tycker inte jag att detta var särskilt upprörande alls.
Mormor går ju brevid och håller i barnet. Sedan kör ju farfar/morfar (eller vem det nu kan tänkas vara) inte alls särskilt fort eller ens någon längre sträcka.
Personligen hade jag inte lyft på ögonbrynet om jag sett något sådant på "min" gata..

:rolleyes:
Ironin är död! :död

Det va lågt att hetsa ungen också.
"Du törs aldrig, aaaldrig åka bakom farfar på motorcykeln"
Jag skulle fan åxå åkt i hotpants i den situationen.

Jag tittade på "bombrepan" på "bulten" istället. Blev fascinerad av hur man kan vara så.. så.. ja. Ha så låg självbevarelsedrift att man gör det på absolut sämsta tiden på dygnet.
:cpparty

Tänk er a moose on the lose mitt på vägen där. Då blir livet tufft för JärnMickan.

Btw, cheyen har inga hotpants på sig. :tungan

Den där Edith måste vara bra på att editera inlägg.

edith: Japp, det är jag.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...