mikee
living on the red line
Då har man tagit oskulden för säsongen o me ny hojen.polaren ringde vid 11 snåret o frågade om jag tittat ut.kollade o såg det jag längtat sen början på mars när jag köpte hojen hyfsat torra vägar o plus grader.flög i skinnstället o iväg till garaget.fick skotta lite tö snö,men ack va lätt det gick.låser upp hojen i me tändnings nyckeln o vrid om.............ME VA F...N!!!.ville inte,,,
rullla ut den koppla bil battet o vred om, skönheten mullra igång.fånigt leende o skakande äntra jag hojen o drog iväg
.det blev en repa på dryga 8 mil o även om det nu inte var perfekt väder så njöt jag av fulla drag.känns som om detta kommer o bli en kanon säsong.skönt var det hoppas bara på fler hojar nu,o i morrn hakar polarn me så vi får väl se.ha det bäst alla knuttar o spättor ses på vägarna 
rullla ut den koppla bil battet o vred om, skönheten mullra igång.fånigt leende o skakande äntra jag hojen o drog iväg
.det blev en repa på dryga 8 mil o även om det nu inte var perfekt väder så njöt jag av fulla drag.känns som om detta kommer o bli en kanon säsong.skönt var det hoppas bara på fler hojar nu,o i morrn hakar polarn me så vi får väl se.ha det bäst alla knuttar o spättor ses på vägarna