Detta tyckte jag var kul

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Någon mer än jag som tänkte "PR-kupp" :hihi

Bifogat

• namnlös2.JPG
    namnlös2.JPG
    103.3 KB · Visningar: 405
Säkert jättekul för de som blev utsatta och kommer att få bära med sig det för resten av livet.
De ser säkert också det humoristiska i det hela.

Ta och väx upp för :4skrika

NoPinky skrev:
Säkert jättekul för de som blev utsatta och kommer att få bära med sig det för resten av livet.

Precis, vad är det för roligt i det hela. De som inte drabbats av liknande har ingen aning om vilka följder det blir för de inblandade offren. Kul marknasföring.. :va .vilka jvla :kocko

Tror inte Nitro eller Santo är med i matchen riktigt här i livet.... :7peta

tassen skrev:
Precis, vad är det för roligt i det hela. De som inte drabbats av liknande har ingen aning om vilka följder det blir för de inblandade offren. Kul marknasföring.. :va .vilka jvla :kocko

Tror inte Nitro eller Santo är med i matchen riktigt här i livet.... :7peta

Nu var det ju inte rånet i sig jag tyckte var kul, utan att hela Aftonbladets startsida var stripad med IKEA och översta rubriken handlade om IKEA.

Sluta vara sådana moraliserande muppar. Öppna era sinnen för lite humor hur den än ser ut istället för att vara så fyrkantiga. Frågan e ju vem som egentligen inte är med i matchen :7peta

Tänk på rånarna då?? Dom e väl människor de med? Gud va hjärtlöst att angripa en person på sådant vulgärt sätt. Tvi vale!

Tänk på stackars killen som startade den här tråden. Tänk om han får ont i magen och ligger vaken inatt när ni vräker ur er dylika personangrepp. Eller tänk på Tibet... Tror ni Tibet uppfattar det som skoj?? FREE TIBET!!!!

//BRASSARN ride the gröna vågen, festival och fri kärlek!

Santo skrev:
Nu var det ju inte rånet i sig jag tyckte var kul, utan att hela Aftonbladets startsida var stripad med IKEA och översta rubriken handlade om IKEA.

Sluta vara sådana moraliserande muppar. Öppna era sinnen för lite humor hur den än ser ut istället för att vara så fyrkantiga. Frågan e ju vem som egentligen inte är med i matchen :7peta

Kan hålla med om ironin på framsidan. men kul med tanke på väpnat rån, osv,, tja kul marknadsföring kan man ju diskutera.

Med i matchen.... :va ... :lol :rofl , "you have no idea who i am, what i do and what the f*** i can do. " levt livet längre å mer intensivt än många bara
skulle drömma om. Så, fyrkantig..... :lol :rofl :hihi ...

BRASSARN skrev:
Tänk på rånarna då?? Dom e väl människor de med? Gud va hjärtlöst att angripa en person på sådant vulgärt sätt. Tvi vale!

Tänk på stackars killen som startade den här tråden. Tänk om han får ont i magen och ligger vaken inatt när ni vräker ur er dylika personangrepp. Eller tänk på Tibet... Tror ni Tibet uppfattar det som skoj?? FREE TIBET!!!!

//BRASSARN ride the gröna vågen, festival och fri kärlek!

Tänker alltid på de som förorsakar andra människor obehag å lidande... :rolleyes: .

Mycket kul man kan ha om man bara vågar kliva lite vid sidan av den smala vägen... :7peta

Det finns två sorters människor. De som inte kan skratta åt såna här saker för att de bara tänker på hur synd det är för det inblandade. Sen finns det folk som mig som tycker att sånt här kan vara störtroligt. Såg en ytmnd länk där det var en bild på new orleans och i bakgrunden hörde man "rock you like a hurricane". Fan vad jag skrattade. Ju osmakligare desto roligare.

honkiie skrev:
Det finns två sorters människor. De som inte kan skratta åt såna här saker för att de bara tänker på hur synd det är för det inblandade. Sen finns det folk som mig som tycker att sånt här kan vara störtroligt. Såg en ytmnd länk där det var en bild på new orleans och i bakgrunden hörde man "rock you like a hurricane". Fan vad jag skrattade. Ju osmakligare desto roligare.

Bush få semester! (kunde inte låta bli)

Bifogat

• CAK9UVWR..jpg
    CAK9UVWR..jpg
    41.3 KB · Visningar: 94
honkiie skrev:

Jag tänkte på Kathrina and the waves...... :fyllisar

NoPinky skrev:

Herregud. Jag hoppas du glömde ironi-smileyn, annars tycker jag synd om dig.
Dra ut pålen ur arslet och dra på smilbanden.

McFille skrev:
Herregud. Jag hoppas du glömde ironi-smileyn, annars tycker jag synd om dig.
Dra ut pålen ur arslet och dra på smilbanden.
Nej jag har inte glömt någon ironi-smiley.

Ang påle i arslet: Vänligen blanda inte in mig i dina sexuella fantasier.

NoPinky skrev:
Nej jag har inte glömt någon ironi-smiley.

Ang påle i arslet: Vänligen blanda inte in mig i dina sexuella fantasier.
Now playing: Justin timberlake - cry me a river (Aka NoPinky Themesong).mp3

honkiie skrev:
Now playing: Justin timberlake - cry me a river (Aka NoPinky Themesong).mp3
Skulle nog föredra någonting med Metallica... :rock

EDIT: Det kan inte vara bra för din image här på forumet, att öppet påvisa att du har koll Justin Timberlakes låtar... :hihi

Last edited:
NoPinky skrev:
Skulle nog föredra någonting med Metallica... :rock

EDIT: Det kan inte vara bra för din image här på forumet, att öppet påvisa att du har koll Justin Timberlakes låtar... :hihi
De flesta som har en radio på jobbet kan nog den låtjäveln utantill :mattias

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...