Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sandstream skrev:Jag har legat bakom HA en gång utanför Sundbyberg.
De tog upp hela vänsterfilen (två filigt) eftersom de skulle svänga vänster efter ett par kilometer :kocko
Hade en bil bakom som absolut skulle om så jag gick över till höger filen.
Gissa om bilen sänkte farten och la sig bakom mig i högerfilen när de såg vilka som låg i vänster filen![]()

Funderade på att ta dem på insidan men väntade tills de hade svängt vänster...Mattiaz skrev:Att du inte klippte hela kortegen på väggrenen då![]()

Forden?? tycker det ser ut som en Nissa Micra som klämmer en Ängel hoj?yonsson skrev:Det lär ju bli dyrt för han i forden.
När jag var och badade i somras så berättade tanten som bodde vid stranden att en vecka tidigare var det en gubbe som hade backat över 3 motorcyklar precis där jag parkerade.
wdac skrev:Forden?? tycker det ser ut som en Nissa Micra som klämmer en Ängel hoj?
Jag tror han tänkte på lite andra saker än att han skulle bli tvungen att köpa ny hoj åt den HD-burna gentlemannen..yonsson skrev:Det lär ju bli dyrt för han i forden.
När jag var och badade i somras så berättade tanten som bodde vid stranden att en vecka tidigare var det en gubbe som hade backat över 3 motorcyklar precis där jag parkerade.
sandstream skrev:Jag har legat bakom HA en gång utanför Sundbyberg.
De tog upp hela vänsterfilen (två filigt) eftersom de skulle svänga vänster efter ett par kilometer :kocko
Hade en bil bakom som absolut skulle om så jag gick över till höger filen.
Gissa om bilen sänkte farten och la sig bakom mig i högerfilen när de såg vilka som låg i vänster filen![]()

fyfan va koolt =) hehe taskig situation för micran...nackskått!420 skrev:Jag har legat bakom två HA-snubbar på hoj vid Alvik infarten. Dom låg i varsin fil på väg norrut.
Dom kände sig nog ganska koola när dom tog upp hela vägen så ingen kunde köra förbi.
Men jag kände mig ännu koolare, för jag drog upp min KTM 625 på bakhjulet och körde mellan dom.
Känner mig ganska kool nu när jag skriver om det oxo![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |