Detta finner jag skrattretande..

Ett litet minne från gyllene måsen, någonstans i sverige: Står i kön bakom ett par i WT-outfit (hon i foppatofflor aptighta jeansshorts och bikiniöverdel, han i träskor, vadlånga cammoshorts ocg två stl för liten tshirt, båda rejält överviktiga) Han beställer: 2 big & company m stor pommes och stor cola, samt 2 extra big mac, och 2 extra cheeseburgare, varpå kvinnan bryter in..." ta lightcola, vi bantar ju".....:D

kunde du verkligen hålla käften på dej,jag hade nog asgarvat och sagt och så som det skulle hjälpa eller något liknande:D

Det nya jeans modet med jeans som sitter klistrade runt vaderna på killar?? Va fan tänker de med?

Det nya jeans modet med jeans som sitter klistrade runt vaderna på killar?? Va fan tänker de med?

Det är väl någon tös som uttryckt gillande för mäns vader, och omedelbums så ska vader synas överallt så att alla kvinnor tröttnar på mäns vader, och män kan återgå till att vara amorfa och asexuella muppar? :)

Den är sliten men....hoodies över skinnställ. Speciellt urban ser det ut när den blåser upp till nacken och korvar sig där. Ser ut som de kört på ett hederligt gammalt klädstreck. (Exempel saknas inte bland exhibitionisterna i fototrådarna).

Mig roar det.

Den är sliten men....hoodies över skinnställ. Speciellt urban ser det ut när den blåser upp till nacken och korvar sig där. Ser ut som de kört på ett hederligt gammalt klädstreck. (Exempel saknas inte bland exhibitionisterna i fototrådarna).

Mig roar det.

:rofl:rofl Och nu roade det mig också! :tummenupp

Dom vill väl inte spilla ut kaffelatten...

Det är väl så :tungan

Detta var precis vad jag skulle skriva, håller på att bli galen på detta vid ett väg bygge där det är 70 väg och helt plötsligt står alla bilar framför stilla för att det är ett 3cm gupp.

Hehehe samma sak när dom vänder runt, då har man ju med en högre bil möjlighet att faktiskt åka upp på exempelvis en trottoarkant istället för att hålla på att backa och hacka sig fram genom vändningen men dessa förare brukar vara ännu mer försiktiga när dom vänder än vad folk med vanliga bilar är:gnissla

....att kalla sitt vanliga trista jobb med ett engelskt fränt ord istället för vad det heter på svenska...Ler inombords varje gång man hör det.

Det finns dom som är värre:

411200892904AM_onlyinamerica.jpg

Å andra sidan använder man gym till bl.a. rehabträning. När jag klotade 2009 och knäna gick åt helvete fick jag åka hiss upp till Elitidrottscentrum. Rulltrappor hade varit ett alternativ. Trappor var ett helvete.

Långa shorts + häng. Ser ut som korta byxor förfan. :)

Lite skrattretande.. hoodie över skinnstället när det har ryggpuckel.

När någon varvar en rad 4a och tycker det är coolt.:arsele

När en invandrarpolare som man nyss pratat med möter sina andra invandrarpolare och direkt börjar bryta på arabiska, även fast han kommer från bosnien. :D

Last edited:
Att vi ska ta emot en helvetes massa invandrare när vi inte kan ta hand om våra egna. Nu får invandrare körkort och bil betalt men de svenskar som faktiskt är sjuka och inte kan jobba även fast de vill, de ska politikerna sätta åt. Det finner jag skrattretande.

Och ja jag vet att det finns rötägg oavsett folkslag men det är inte det jag menar så korkade kommentarer om det behöver ni inte skriva. Om ni ändå känner att ni måste skriva om det så ta några djupa andetag och gå och lägg er istället. :krama

kunde du verkligen hålla käften på dej,jag hade nog asgarvat och sagt och så som det skulle hjälpa eller något liknande:D

Vi kan väl säga såhär...att det var svårt att njuta av min QP när tungan var alldeles söndertuggad...:gnissla

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026