Kawwa
Sporthojsnörd
måste posta sen så fort du får svar![]()
Fick just detta svar oxå ang. finansieringen.
Hej!
Finansiering på resterande belopp, kan eventuellt ordnas, dock först inom någon vecka. Vi förhandlar med banken banken just nu.
Mvh Micael
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
måste posta sen så fort du får svar![]()
jaha då fick jag svar idag, vet inte vad jag ska tro! lägg handpenning så går du före i kön, ingen handpenning ingen hoj, skulle tro att det är lockande för många att lägga handpenning![]()
Hej!
Tack för visat intresse av våra Ducatis 1098 bipostos. Vi har fått en enorm respons på vår annons, vilket gjorde att vi sålde (redan samma dag anonnsen kom ut) de 3 exemplar vi hade hemma.
Däremot har vi beställt hem fler exemplar, då vi har en enorm skörd av intresserade. Tillgången är dock begränsad då det ju är årsmodell-07, dock splitterny.
Ducatin är givetvis importerad, därav priset. Men vilken Ducati i Sverige är tillverkad i Sverige.
Den säljes dock inreggad och klar, för bruk i Sverige.
Är du fortfarande intresserad så går det bra att ställa sig på kö.
Maila oss och anmäl ditt intresse, så kontaktar vi dig för mer detaljer om hur vi går tillväga med en reservation av motorcykeln.
Leverans av motorcyklarna till oss går ganska fort( 5-7 dar), det som tar lite längre tid är besiktning och inreggning av varje exemplar.
Vid 10% (9.900i handpenning går man före kön
Vi har först och främst valt att sälja gula Ducatis, men de finns även i andra färger.
Priset: 99.000:- står kvar.
Obs inga byten.
Mvh Micael Koberg
NL.Försäljning i Sverige Ab
NL.Försäljning i Sverige Ab
Org nr: 5561162073
Fick exakt samma svar, verkar vara en mall, fick inga svar på mina frågor om service och garantiåtaganden..
Vi innehar F-skattebvis
varför skulle de inte kunna vara en 08a menar du? utan just en 07a?

Kollade lite hos bolagsverket. Firman finns sedan 1968, men förändrad flera gånger under åren. Senaste förändringen var 2008-05-05 då i princip allt förändrades (adress, firma, bifirma, verksamhet osv).
Aktiekapital 100kkr. Styrelsen består av två personer båda bosatta i Gävle. Även revisorn bosatt i Gävle. Lite långt från Jönköping kan man tycka..
Inregistrerad postadress är samma som VD hemadress.
Bifirma: Husdjursshoppen i Sverige.![]()
Det finns absolut ingenting som styrker att denna firma ligger bakom annonsen.
Hur menar du nu? Jag slog på det orgnr som de själva anger i mailet..
Och hur svårt är det för en bedragare att hitta deras org-nummer?
Och hur svårt är det för en bedragare att hitta deras org-nummer?

Det är typ lätt...
Gå in på:
http://www.yreg.se/
Sök på ordet "handel" och vips har du organisationsnummret på 7922 företag.
jo, det är ju sant men det lär man ju märka åtminstone när ev pengar ska betalas in... eller kanske inte. :-S Kontonr borde ju vara reggat på företaget i fråga.![]()
Nejdå, ironin var uppenbar men jag tyckte ändå det var värt att spinna vidare på eftersom vissa verkade tro att org.nr var något magiskt och superhemligt som kunde fungera som kvitto på att det man sysslar med är seriöst.Ok, jag missade tydligen ironigubben.![]()
Enligt upplägget på hemsidan så känns ägarna väldigt unga och oerfarna. Inga jag skulle handla av iaf.
Fick också samma standardsvar som epost och ett telefon nummer. Ringde Micael som svarade.
Tre hojar såldes direkt, men flera var beställda. De kan totalt få hem ca 30 hojar.
Frågade om varför hojarna är så billiga. Det är USA modellen som köps via Kina på "överskottsmarknad" var svaret. Jag erbjöd mig att sätta handpenning på ett låst konto som jag släpper när hojen är min. Micael skulle höra med sin chef om detta.
Hojarna levereras till ett ställe utanför Aneby norr om Nässjö.
Vi får se om detta är en bluff.
Fick också samma standardsvar som epost och ett telefon nummer. Ringde Micael som svarade.
Tre hojar såldes direkt, men flera var beställda. De kan totalt få hem ca 30 hojar.
Frågade om varför hojarna är så billiga. Det är USA modellen som köps via Kina på "överskottsmarknad" var svaret. Jag erbjöd mig att sätta handpenning på ett låst konto som jag släpper när hojen är min. Micael skulle höra med sin chef om detta.
Hojarna levereras till ett ställe utanför Aneby norr om Nässjö.
Vi får se om detta är en bluff.
Är det någon som läser detta och har köpt en av de tre hojarna så träd fram.

Jag tror inte att Ducati 1098 säljs på överskottsmarknad..
Men lycka till, så länge du inte tar några risker så har du en chans på tusen att kamma hem årets bästa affär![]()
Skulle vara kul att ringa Viasat eller Tele2 och fråga om hur de blivit "hjälpta" av NL Försäljning...
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |