Det visste ni inte om vårt Sverige! :)

• Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
.

Bifogat

• sverige.jpg
    sverige.jpg
    72.7 KB · Visningar: 656
Exklusiv mesost???? :confused: :confused: :confused:

Jag hoppas alla vet att vi har indianer i vårt land?

750RR

Mycket skumt har jag hört om vårt vackra land men detta var nog det värsta.

låter som om sverige skulle vara ett fattigt U-land (fast det kanske vi är oxå :p )

Hammet skrev:
låter som om sverige skulle vara ett fattigt U-land (fast det kanske vi är oxå :p )

Nej, det är vi inte.... anser du dig ha det dåligt?? Bevista Gambia eller Elfenbenskusten och kom hem utan sjukdomar och jämför.

Du har vatten i din kran hemma som är drickbart, billig lyxmat i varenda butik i ditt område, tak över huvet, båge i garaget, gratis utbildning............... allt. Och DU gnäller??? :confused:

750RR

Glöm inte bort alla halvnakna storbystade blondiner som stryker omkring mellan alla igloos. Det är allmänt känt ute i världen att det är så...

LOL. Ännu ett bevis på att man inte kan lita på allt man läser. Artikeln var mycket rolig.

Och efter Tjernobyl-olyckan stod i tidningarna i Usa att folket låg döda på gatorna i den lilla staden Gävle p.g.a det radioaktiva nefallet. Jag dog inte, men är lite lätt självlysande :tummenupp

Mr. President skrev:
Och efter Tjernobyl-olyckan stod i tidningarna i Usa att folket låg döda på gatorna i den lilla staden Gävle p.g.a det radioaktiva nefallet. Jag dog inte, men är lite lätt självlysande :tummenupp

Kan det ha varit för att många skogsdjur låg döda i skogen?

Ni blev infekterade där uppe, bara så du vet :whip

750RR

Mavve skrev:
Kan det ha varit för att många skogsdjur låg döda i skogen?

Ni blev infekterade där uppe, bara så du vet :whip

750RR
Det är klart att vi blev infekterade på ett eller annat sätt, för vi fick ju en väldigt stor dos radioaktivitet över oss. Jag vet inte i hur många år det var "förbjudet" att äta viltkött, bär och svamp efter den olyckan. Men man behöver sällan använda ficklampa nu för tiden :)

Ha ha ha Det är verkligen så :D :D :D :p
Ni skulle bara veta vad jag får höra på mitt jobb ibland ( för er information så jobbar jag på ett hotell som har mycket utländska gäster)

Iallafall en Amrikan kommer och frågar var man kan få tag på en riktig Swedish massage . Amrikanen säger att det är så känt i hela USA. Han ville absolut inte ha en vanlig massage.

Någon som vet vad en Swedish massage är !? svara gärna :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...