metkallica
_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Jaha, då hade man lagt ner hela vintern på att renovera och bygga om hojen. Allt har gått relativt smärtfritt, och jag är mer än nöjd med resultatet. Då var tiden kommen att ta premiär turen ikväll. Efter att fått på kedjan och gjort de sista justeringarna och kollarna och dratt på sig stället och den nya klubbvästen skulle det bära av. Hojen starta fint och vi rulla! Vilken känsla, allting verka lira precis som det var tänkt. Svänger in på närmsta macken och fyller tanken full med ny soppa. Kör ut och förbereder mig på att gasa ur gumman för första gången... men vad händer. Den börja gå dåligt, och inte bara lite, en cyl lägger av, sedan en till och plötsligt låter radfyran som en paralell tvin med en trästock i slutpipan. Sedan dör den. VA FAN!!! Testar starta igen och efter en stund knackar den i gång på max två cyl... hmm får den ingen soppa eller tänker vi. Jodå soppa får den. Men den vill bara inte gå.
Nähä, hoppar av hojen och börjar leda skiten upp för den ny avverkade backen hemåt igen. FY FAN VA DRYGT DET ÄR ATT PUTTA EN SPORTHOJ I UPPFÖRSBACKA OCH MÖRKER! Väl tillbaka i garaget efter en hel del möda börjar vi leta. Öppnar tanken o luktar på bensinen... hmmm luktar konstigt. Jämför med kompisens soppa och upptäcker att fast det luktar soppa luktar min som om någon hade tagit minst hälften vatten i den. Tappar ur skiten igen, drennerar fuggarna och slänger i soppa ifrån dunk som står i garaget. Konstaterar att soppan som precis var köpt luktar aldeles för lite och smakar dålig hemkört. Testar starta hojjen med dunksoppan och efter en stund hoppar den igång igen! Och efter yterliggare lite gång går hon precis som hon ska
JÄVLA BENSIN STATION!!!
'
Jag hade köpt soppa med en jävla massa vatten i, och den efterlängtade premiär turen var för alltid förstörd! Imorgon ska jag ringa och läxa upp de jävlarna som har hand om stationen.
PS. tanka inte på Q-star i Sågmyra!!!!!!! DS.
Nähä, hoppar av hojen och börjar leda skiten upp för den ny avverkade backen hemåt igen. FY FAN VA DRYGT DET ÄR ATT PUTTA EN SPORTHOJ I UPPFÖRSBACKA OCH MÖRKER! Väl tillbaka i garaget efter en hel del möda börjar vi leta. Öppnar tanken o luktar på bensinen... hmmm luktar konstigt. Jämför med kompisens soppa och upptäcker att fast det luktar soppa luktar min som om någon hade tagit minst hälften vatten i den. Tappar ur skiten igen, drennerar fuggarna och slänger i soppa ifrån dunk som står i garaget. Konstaterar att soppan som precis var köpt luktar aldeles för lite och smakar dålig hemkört. Testar starta hojjen med dunksoppan och efter en stund hoppar den igång igen! Och efter yterliggare lite gång går hon precis som hon ska
JÄVLA BENSIN STATION!!!
'Jag hade köpt soppa med en jävla massa vatten i, och den efterlängtade premiär turen var för alltid förstörd! Imorgon ska jag ringa och läxa upp de jävlarna som har hand om stationen.
PS. tanka inte på Q-star i Sågmyra!!!!!!! DS.