hoppas att jag har tid och en hoj att komma och köra med er senare i sommar, mr K kanske kan leda mig till någon raka då hojen knappast går att köra på vägen längre. lite bilder från träningen slänger vi väl dit
mvh

mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Självklart ....... ni är så välkomna .......
GIXxXER skrev:hoppas att jag har tid och en hoj att komma och köra med er senare i sommar, mr K kanske kan leda mig till någon raka då hojen knappast går att köra på vägen längre. lite bilder från träningen slänger vi väl dit![]()
mvh
Trodde att det var flera än du som ville följa med ner .... Självklart kommer jag ihåg vem du är ......GIXxXER skrev:vilka ni???, bara jag. vi träffades förra sommaren på biva då jag höll i aktiviteterna. körde 03a gixxer så då vet du vem jag är. är singel numera, då folk inte tyckte jag körde bra
![]()
Mr K skrev:Trodde att det var flera än du som ville följa med ner .... Självklart kommer jag ihåg vem du är ......
När blir vi uppbjudna till bivaröd då?
Varför inte det??GIXxXER skrev:det får du prata med tcx om, jag har inget med biva eller tcx att göra längre tyvärr.
Fixx skrev:Varför inte det??
GIXxXER skrev:jag kör för dåligt, det står nåon stans på deras hemsida om de inte tagit bort det
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |