Det var bättre förr!

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Att "prata ut" är viktigt när man försöker bearbeta sorg. Just nu sörjer jag att SH har blivit så mycket sämre med åren. Bara en massa töntmedlemmar, folk utan hoj, muppar och annat tråkigt. Hur patetiskt är det inte när relativt nya medlemmar pratar om xjell när de inte var med när tråden startades? Eller när de använder :ligga, BRASSA HELVET och våra andra egna ord?

Nu är jag ju inte en riktig old school medlem men jag räknar mig till den gammla skolan, och jag tänkte vi riktiga medlemmar ska vi prata minnen och andra fina saker om den svunna tiden.

Det är alltså förbjudet för "nya" medlemmar att skriva här och jag utgår från att lämlig moderator tar bort inlägg från fjortisar/moppefuckon i tråden.

Nå vad vill du minnas?

Men herre gud, tänk så tråkig världen hade varit om vi inte hade utvecklats och gått frammåt. Vissa borde stanna kvar i stenåldern. :näsblod:rolleyes:

Bah!

Jag joinade några månader efter dig och redan då pratades det om hur mycket bättre allt var förr, speciellt innan den stora databaskraschen tidigare det året (tror alla gamla inlägg försvann då så man praktiskt nog inte kan peka på det som var bättre).

Spänn av, lev i nuet och lär dig ignorera fjortisarna... :krama

Det fina med min definition av förr är att man själv avgör huruvida men tillhör den skolan. Jag sätter igen etikett på någon, det får ni göra själva. Men snart får fan gammelmaffian komma och stötta upp. Fast de flesta gråter ju inte ut här utan dör bort från forumet. Rädda gamlingarna kvar!

Det VAR bättre förr. När Freppa körde fegwheelies med sin gammelgixxer och Mattias bevisade att det går brassa helvet med touringdäck på sin CBR.

:mad:

Jag tycker allt är jävligt mysigt just nu. Girlies utan hoj osv stör mig inte ett dugg. =)

Någon form av generationsskifte har det ju blivit.

Jag skriver sällan nu för tiden,läser ibland men har hittat andra sidor som jag gillar bättre.

Det var bättre förr - ju förr desto bättre........

Jag tycker det luktar Kristdemokrat.. eller folkpartist:lol

Kom igen tare lugnt med konservatismen här! man blir ju nästa mörkrädd.

Så jäkla många utan hojar är det väll ändå inte som skriver?

Sen alla uttryck som används, tex ":Ligga"... buhu!

Äh orka, nu skall jag ut och köra en bomber repa på Bogesund och bulten....
:D

Äsch, jag tycker att enbart de som har 1, eller på sin höjd 2-siffriga medlems-id nr får posta i forumet. Vad tyst och lugnt det skulle bli! Diskussioner kring vilken rullator som imponerar mest vid PRO-träffarna skulle bli domierande dock. :D

Du får inte skriva här för mig Jonte, jag var medlem här LÅNGT innan dig.

Det var mycket bättre förr. För mycket fjortis och moppefasoner nu.

Håller med Långa farbron ett genrationsskifte har det blivit.

Wiseguy = 8
Loser = 17
Jonte = 4689
Pjohan = 5894
Plåtniklas = 254
GixxerTina = 3525

Now shut up, im older than you...
:tungan

Precis vad jag menade :tummenupp

Tror knappast att det var en någon tjej som var reggad innan forumet nådde 4 siffrigt antal medlemmar dock, möjligtvis att Madhonda var med. Så dejtingtrådar osv skulle mao snabbt självdö när 9 eller 99 gossar försöker få till det med "ligga" och "borra". Minns ingen som hade kommit ut ur garderoben på den tiden heller.

Precis vad jag menade :tummenupp

Tror knappast att det var en någon tjej som var reggad innan forumet nådde 4 siffrigt antal medlemmar dock, möjligtvis att Madhonda var med. Så dejtingtrådar osv skulle mao snabbt självdö när 9 eller 99 gossar försöker få till det med "ligga" och "borra". Minns ingen som hade kommit ut ur garderoben på den tiden heller.
Det är bögarnas fel alltså :mad:

Nyheter
Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...