Att "prata ut" är viktigt när man försöker bearbeta sorg. Just nu sörjer jag att SH har blivit så mycket sämre med åren. Bara en massa töntmedlemmar, folk utan hoj, muppar och annat tråkigt. Hur patetiskt är det inte när relativt nya medlemmar pratar om xjell när de inte var med när tråden startades? Eller när de använder :ligga, BRASSA HELVET och våra andra egna ord?
Nu är jag ju inte en riktig old school medlem men jag räknar mig till den gammla skolan, och jag tänkte vi riktiga medlemmar ska vi prata minnen och andra fina saker om den svunna tiden.
Det är alltså förbjudet för "nya" medlemmar att skriva här och jag utgår från att lämlig moderator tar bort inlägg från fjortisar/moppefuckon i tråden.
Nå vad vill du minnas?
Nu är jag ju inte en riktig old school medlem men jag räknar mig till den gammla skolan, och jag tänkte vi riktiga medlemmar ska vi prata minnen och andra fina saker om den svunna tiden.
Det är alltså förbjudet för "nya" medlemmar att skriva här och jag utgår från att lämlig moderator tar bort inlägg från fjortisar/moppefuckon i tråden.
Nå vad vill du minnas?