Det var bättre förr...

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan julmaten och kaffet (mellan 2a whiskeyn och 3 nubben) så satt vi och filosoferade sådär fint som man gör. Då berättade min farbror som var en väldigt framgångsrik svensk i ett av de mest framgånsrika lagen i NHL under 80-talet (Kjell Dahlin för er som minns) att under en flyg-resa från buffalo så tog ölen slut 30 min före landning(!). Detta gjorde att ledningen i laget bytte Charterbolag till ett annat.

Tyckte jag var kul iom att dagens stjärnor får lite skäll för att dom går ut och tar ett par öl efter träning i tre kronor... :D

Klart som fan att vi hockeyfreaks vet vem KJell Dahlin är. Grymt duktig var han också.
Men hans karriär där var väl ganska kort där vill jag minnas, två tre säsonger bara.
Men han tillhör ju skaran som har vunnit Stanley Cup, säsongen 85/86 med Montreal.
Vet inte varför han slutade riktigt? Kanske tillbaka till Färjestad/Timrå?

Nästan så jag skulle våga be om en autograf kanske? Hade varit kul och plocka fram sin gamla pärm med hockeyautografer och komplettera :)

Chirre skrev:
Klart som fan att vi hockeyfreaks vet vem KJell Dahlin är. Grymt duktig var han också.
Men hans karriär där var väl ganska kort där vill jag minnas, två tre säsonger bara.
Men han tillhör ju skaran som har vunnit Stanley Cup, säsongen 85/86 med Montreal.
Vet inte varför han slutade riktigt? Kanske tillbaka till Färjestad/Timrå?

Nästan så jag skulle våga be om en autograf kanske? Hade varit kul och plocka fram sin gamla pärm med hockeyautografer och komplettera :)
Ryggproblem. B-kropp.

Ja just det!
Nu för tiden blir det ju ett jävla liv till och med om de knullar cheyer. Var är vi på VÄG!?

Gustav1 skrev:
Ja just det!
Nu för tiden blir det ju ett jävla liv till och med om de knullar cheyer. Var är vi på VÄG!?

De var väl tre killar & en tjej? Det är helt galet :4skrika
Hockeykillar måste göra allt i grupp eller?` :confused:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!