Det va la d jag kännde på mig, hon ljög!!

korvgubbe skrev:
2043800 Ja, fy fan! Sånt pack. Tacka vet jag hederliga partier utan massa patrask som talesmän!

"Sverigedemokraterna (SD) är Sveriges mest brottsbelastade parti. Det är dock inget som förvånar - ens sverigedemokraterna själva."

"Statistiken visar att 23 procent av SD:s »ledande medlemmar« är dömda för brott. Domregistret omfattar all form av brottslighet från stölder och försäkringsbedrägerier till våldsdåd och misshandel. "

"Definitionen på en »ledande medlem« är att aktivisten antingen deltagit som partiets kandidat i något offentligt val under denna period, eller suttit i den nationella partistyrelsen."

- http://www.expo.se/www/1_29.html

:hihi

Citerar Centerpartiets Ungdomsförbund, fan har du blivit bonde korvgubbe ??

Markus skrev:
2043840 Öhum, du svamlar nu om:

----------------------------------------------------------------
(V.g. fyll i på den streckade linjen)

Brukar inte korvstubben yra, har inte sett ett vettigt inlägg från den tomten :tomten Fast detta inlägg kanske inte heller var så vettigt :huvet

korvgubbe skrev:
2043800
War-psycho skrev:
2043783 "...uppger en källa med insyn i utredningen."

Jojo... det låter det... :gnissla

(Nej, jag står inte på hennes sida heller. Har inget större förtroende för vare sig henne, eller dörrvakter.)
Ja, fy fan! Sånt pack. Tacka vet jag hederliga partier utan massa patrask som talesmän!

"Sverigedemokraterna (SD) är Sveriges mest brottsbelastade parti. Det är dock inget som förvånar - ens sverigedemokraterna själva."

"Statistiken visar att 23 procent av SD:s »ledande medlemmar« är dömda för brott. Domregistret omfattar all form av brottslighet från stölder och försäkringsbedrägerier till våldsdåd och misshandel. "

"Definitionen på en »ledande medlem« är att aktivisten antingen deltagit som partiets kandidat i något offentligt val under denna period, eller suttit i den nationella partistyrelsen."

- http://www.expo.se/www/1_29.html

:hihi
Ursäkta om jag inte riktigt ser kopplingen mellan min lilla kommentar och SD ??? :confused:

Går du på piller eller ?? :dummer

War-psycho skrev:
2043995 Ursäkta om jag inte riktigt ser kopplingen mellan min lilla kommentar och SD ??? :confused:

Syftade nog snarare på ditt inlägg i en annan tråd där du skrev att SD var vettigast och att du skulle rösta på dem. Tyckte då bara att det var intressant med hur upprörda folk kan vara över Annas krogtumult, Mona Sahlins kreditkorts-toblerone och samtidigt rösta på det mest kriminellt belastade partiet av alla där folk i partitoppen gjort sig skyldiga till grova brott som olaga frihetsberövande och annat...

War-psycho skrev:
Går du på piller eller ?? :dummer

Får nog erkänna att jag överdoserat flourtabletter idag...

korvgubbe skrev:
2044047 Syftade nog snarare på ditt inlägg i en annan tråd där du skrev att SD var vettigast och att du skulle rösta på dem.
Fast det där stämmer inte riktigt heller...

Jag har inte påstått att dom är "vettigast", det finns säkert bättre partier.

Men där skrev jag att jag tycker att folk ska få tycka & rösta som man vill, och att Sossarna ska ge f-n i att bestämma vilka framröstade partier som ska motarbetas.
(Respekterar man inte folkets röst, så ska man inte ha ordet "demokraterna" i namnet.)

Men det är en annan tråd, och har inget med det jag skrev om här att göra.

Last edited:
Pallar inte med den där falska människan, såg när hon satt i nyhetssoffan och blånekade och det syntes långa vägar att hon ljög... :gnissla

Kerplunk skrev:
2044162 Pallar inte med den där falska människan, såg när hon satt i nyhetssoffan och blånekade och det syntes långa vägar att hon ljög... :gnissla
Jag tror att falskhet är något genomgående hos dom allra flesta politiker.

Det är trist att dom ska tjäna så mycket pengar i sitt arbete.
Vore trevligare om man hade politiker som arbetade med sitt jobb för att dom vill göra en insats istället. (Det funkar ju inom andra yrken.)

Blir alldeles för korrupt med dagens system, där dom trots sina höga löner & ersättningar, ska sitta med i andra styrelser, fiffla & mygla med sina förmåner.
Man undrar hur dom ens orkar styra landet som dom håller på.

Ge dom löner som brandmän, poliser eller folk inom vården istället.
Så kanske vi får folk som inte ökar löneklyftorna iallafall.

Last edited:
Twin skrev:
2043738 Satt i direktsänd TV och visade upp sitt sönderslagna ansikte och ljög friskt i TV-soffan. Sjödin, du e e skam för SSU och kvinnliga släktet!

http://www.expressen.se/index.jsp?a=553744
Skitkul när dom gör bort sig och visar att de är vanliga människor... men just blånekandet gör att man får lust att glidtackla henne om man ser henne i krogkön nångång...

War-psycho skrev:
2044176 Jag tror att falskhet är något genomgående hos dom allra flesta politiker.

Det är trist att dom ska tjäna så mycket pengar i sitt arbete.
Vore trevligare om man hade politiker som arbetade med sitt jobb för att dom vill göra en insats istället. (Det funkar ju inom andra yrken.)

Nää, vaddå. Politiker har ju ett JÄTTEstort ansvar och jobbar ju JÄTTEmycket med olika idiella föreningar. Klart att dom ska tjäna >lite< mer och ha några små förmåner.

JT skrev:
2043928 Det är väl inget nytt att Sossar ljuger!

Vilken Sosse ljuger inte, de är en skam för mänskligheten!

vilken politiker ljger inte?

de verkar vara okej å ljuga, sålänge ingen avslöjar dig

seyou skrev:
2044261 Nää, vaddå. Politiker har ju ett JÄTTEstort ansvar och jobbar ju JÄTTEmycket med olika idiella föreningar. Klart att dom ska tjäna >lite< mer och ha några små förmåner.

Sjödin kan ju inte tjäna så bra,
eftersom hon måste gå på galna hästen :3freak och supa :D

Bärgren skrev:
2044261 ... jobbar ju JÄTTEmycket med olika idiella föreningar...
Läste att Sjödin är gammal rugby-spelare. En fin och lugn människa således. Så hon gjorde säkert inte motstånd när hon skulle kastas ut :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg