Det va la d jag kännde på mig, hon ljög!!

Räcker väl med att se bilderna när hon sitter i Polisbussen...Det är ingen ledsen och oförskyllt misshandlad kvinna som sitter där...Snarare en packad och tokaggresiv fyllhagga.

Indicie #2: Man blir INTE utkastad från Galna Hästen om man inte är dyngrak...det är inte direkt Operakällaren vi pratar om här... :hihi

Joe Schmoe skrev:
2043773 Bara det faktum att hon är med i SSU gör att hon är en skam. :fakta

Det faktum att hon lyckats få en ledande roll är otäckt nog oavsett vilken rörelse det än är!

"...uppger en källa med insyn i utredningen."

Jojo... det låter det... :gnissla

(Nej, jag står inte på hennes sida heller. Har inget större förtroende för vare sig henne, eller dörrvakter.)

Haha.. Denna soppan är bara för rolig. Sjödin ska föresten (enligt min källa inom stockholmspolisen :fakta ) suttit i fyllecellen och gapat "VET NI VEM JAG ÄR? VA? VET NI VEM JAG ÄR??". Humor! :rofl

War-psycho skrev:
2043783 "...uppger en källa med insyn i utredningen."

Jojo... det låter det... :gnissla

(Nej, jag står inte på hennes sida heller. Har inget större förtroende för vare sig henne, eller dörrvakter.)

Ja, fy fan! Sånt pack. Tacka vet jag hederliga partier utan massa patrask som talesmän!

"Sverigedemokraterna (SD) är Sveriges mest brottsbelastade parti. Det är dock inget som förvånar - ens sverigedemokraterna själva."

"Statistiken visar att 23 procent av SD:s »ledande medlemmar« är dömda för brott. Domregistret omfattar all form av brottslighet från stölder och försäkringsbedrägerier till våldsdåd och misshandel. "

"Definitionen på en »ledande medlem« är att aktivisten antingen deltagit som partiets kandidat i något offentligt val under denna period, eller suttit i den nationella partistyrelsen."

- http://www.expo.se/www/1_29.html

:hihi

korvgubbe skrev:
2043800 Ja, fy fan! Sånt pack. Tacka vet jag hederliga partier utan massa patrask som talesmän!

Det var som fan, jämföra SD med Partiet - och det är bara onsdag?
Hur fan ska det då bli på fredag?

fy fan

@Korvgubbe :rofl :rofl :rofl

Men med SD-mupparna är det ju mer eller mindre förväntat, medan det alltid är kul att se en av dom etablerade partiernas påläggskalv göra bort sig...

Markus skrev:
2043821 Det var som fan, jämföra SD med Partiet - och det är bara onsdag?
Hur fan ska det då bli på fredag?
fy fan

Klart som fan det är upprörande som satan att se en högt uppsatt partifunktionär göra sig skyldig till ett krogtumult!

Tacka vet jag våre helyllepartier som SD där de är hederliga nog att begränsa sig till kidnappning.
:rolleyes:

Jag tycker Anna Sjödins krogslagsmål och Mona Sahlins skattebetalda toblerone är åthelvete mycket värre än att kidnappa någon! :mad:

Dessutom var ju Henrik Ehnmark och Lars emanuelsson i SD bara något så fjuttigt som styrelseledarmot och partiorganisatör. Big Deal! :mad:

Lord Adrian skrev:
Men med SD-mupparna är det ju mer eller mindre förväntat

Lägg av! :mad: SD är ju jättevettiga! :fatta! :fatta! Jag har ju precis läst deras partiprogram på internet!! :mad: :4skrika :4skrika

korvgubbe skrev:
2043839

Dessutom var ju Henrik Ehnmark och Lars emanuelsson i SD bara något så fjuttigt som styrelseledarmot och partiorganisatör. Big Deal! :mad:

Öhum, du svamlar nu om:

----------------------------------------------------------------
(V.g. fyll i på den streckade linjen)

Markus skrev:
2043840 Öhum, du svamlar nu om:

Att de två nämnda dömdes till fängelse för mäniskorov och hot mot komunfullmäktigeledamoten freddy Fjällklint!
----------------------------------------------------------------
(V.g. fyll i på den streckade linjen)

Fyllt i på den streckade linjen :mattias

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...