Det värsta man kan råka ut för

Förkylning för mej brukar innebära lite halsont som håller i sej ungefär en dag, värre är det inte.
För er som upplever helvetet varje förkylning kan jag bara säga :FU

Se det som ett sista farväl, det här kan vara slutet. :(
Tycker du kan bidra ändå, se så givmilda många andra varit.

Självfallet bidrar jag till att Du får en kunglig begravning. Lovar också att lägga upp en fin tråd i Minneslunden på SH, där vi som tvingas vandra på jorden ytterligare en stund kan diskutera den gamla goda tiden då du härjade som värst här.:tummenupp

En fråga för övrigt; Hur gick det med insamlingen till de där pensionärerna? Jag måste ha missat finalen på det hela...

Efter regn kommer solsken. Köp något fint till dig själv när du blivit frisk, det är du värd !

Efter regn kommer solsken. Köp något fint till dig själv när du blivit frisk, det är du värd !

Du får väl slanta till att börja med.
:fakta

Jag har f.ö. fått benzydamini och ambazonum av en vänlig själ så jag hoppas på bättring snart. Jag har ingen aning vad det gör för nytta men säkert någon. :gnissla

En fråga för övrigt; Hur gick det med insamlingen till de där pensionärerna? Jag måste ha missat finalen på det hela...

Ja det var ju uppe här i veckan senast, killen med degen har varit frånvarande och ska ordna detta snarast säger han.
Själv tror jag antingen fb redan betalat så jag tycker man kan ge allt till FRA så de får fart på avlyssningen någon jäkla gång.

Last edited:
Då jag snyter mig med sådana sedlar till vardags är det inga problem.
Kontonmr ?
Se nu till att hosta någon i ansiktet, för du vill väl dela med dig broderligt ?

Last edited:
Ekonomisk hjälp har anlänt.

Kan rekomendera att du köper något värmande runt halsen:

img_3889_copy_1203021525.jpg

Du får väl slanta till att börja med.
:fakta

Jag har f.ö. fått benzydamini och ambazonum av en vänlig själ så jag hoppas på bättring snart. Jag har ingen aning vad det gör för nytta men säkert någon. :gnissla

Ja det var ju uppe här i veckan senast, killen med degen har varit frånvarande och ska ordna detta snarast säger han.
Själv tror jag antingen fb redan betalat så jag tycker man kan ge allt till FRA så de får fart på avlyssningen någon jäkla gång.

benzydamini har väl en extremt laxerande effekt? Tjöp våtservetter att badda balongknuten med! :fakta

På allmän begäran

Det är flera som utöver ekonomiskt bistånd skickat hälsningar, kort och blommor. Tänkte bara upplysa er alla som tänker på mig hur läget är med min förkylning:

Förkylningen har övergått i rethosta, hade svårt att sova i natt på grund av hotellvistelse med för varmt täcke.

Är lite snuvig.

Äter Ipren mot halsont.

Tror på full återställning till helgen.

Det kan ju du inbilla dig, jag är fortfarande smårosslig och får spontana hostattacker - det är 3 veckor nu...

Sommarförkylningar hos män äro icke att förringa. :huvet

/J

Såja, nu hoppas jag att du köper dig något riktigt fint. En ny t-shirt kanske?
obama-tee-1.jpg

-edit-
Eller en ny tavla kanske.
2546673450_288d8cf8d0.jpg

Bifogat

• 100.jpg
    100.jpg
    37.1 KB · Visningar: 88
Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...