HahahaNär jag var 16 bast så var det en kompis som krocka med en geting i 100 knyck. Den träffade på handen och han fick ett stick!
Hur f-n gick det till? Körde han upp i röven på getingen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HahahaNär jag var 16 bast så var det en kompis som krocka med en geting i 100 knyck. Den träffade på handen och han fick ett stick!
När jag var 16 bast så var det en kompis som krocka med en geting i 100 knyck. Den träffade på handen och han fick ett stick!
![]()
Det måste han f*n ha gjort! De går ju att smälla med händerna utan att de hinner sticka.
Visst är det kul när man riktigt ser att en slända dyker mot en och siktar perfekt vid ögonen.![]()
Ingen som kan svara på "Lundgrens" teori om neonfärger, krockar jag oftare med monstren med mitt gula ställ än nån med ett helsvart?
Ingen som kan svara på "Lundgrens" teori om neonfärger, krockar jag oftare med monstren med mitt gula ställ än nån med ett helsvart?
Nej, det tråkigaste med hojåkning är när man har 20 mil hem, racetec på hojen, det är ett par grader ute när man startar, det börjar snöa i Norrköping för att övergå i underkylt regn i trakten av Norsholm.Det tråkigaste med hojåkning är när man har 20 mil hem mitt i regnskuren och insåg för 10 mil sen att man glömt regnstället hemma.
Nej, det tråkigaste med hojåkning är när man har 20 mil hem, racetec på hojen, det är ett par grader ute när man startar, det börjar snöa i Norrköping för att övergå i underkylt regn i trakten av Norsholm.
Undvik starka regnbågsfärger på ställ och hoj.![]()
Just regnbågsfärjer funkar bra i Fjollträsk denna vecka!
Nej, det tråkigaste med hojåkning är när man har 20 mil hem, racetec på hojen, det är ett par grader ute när man startar, det börjar snöa i Norrköping för att övergå i underkylt regn i trakten av Norsholm.
Det tråkigaste med hojåkning är när man har 20 mil hem mitt i regnskuren och insåg för 10 mil sen att man glömt regnstället hemma.
Jo, intressant var ordet. Speciellt när man kommer in i stan och måste kunna bromsa och koppla med lite känsla eftersom man inte har något fäste överhuvudtaget, och inser att fingrarna sedan länge fixerats i ett läge, så man får koppla med handleden. Och bromsa ville man nog egentligen inte göra då ändå...Fast då börjar det ju bli intressant igen och Norrköping tar ju knappt 20 min att komma hem från.
Jag tyckte det var rätt kul att köra med Supermotoslicks till jobbet när det snöade och var minusgrader. Ända tills jag gjorde en 180 påväg in på parkeringen och knäckte bromsgreppet.
Jo, intressant var ordet. Speciellt när man kommer in i stan och måste kunna bromsa och koppla med lite känsla eftersom man inte har något fäste överhuvudtaget, och inser att fingrarna sedan länge fixerats i ett läge, så man får koppla med handleden. Och bromsa ville man nog egentligen inte göra då ändå...
Tror för övrigt att det kan ha tagit strax över 20 min den gången.![]()
Hade varit fint.Handtagsvärmare amigo, handtagsvärmare!![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |