Det står en triple i min hall

Grattis, du har valt den bästa, ballaste och snyggaste hojen! :D :tummenupp

Vinka om du ser en blå triple i dina trakter, jag bor också på söder!
 
jojje skrev:
stod inte den hojen nere i ett garage på tulegatan....tycker att jag känner igen den ...har jag fel........ :rolleyes:
stannade till många gånger och beundrade stuket på den....

Det kan den ha gjort, killen jag köpte den av bor i närheten av tulegatan. ..så det är inte omöjligt.
 
Mang0 skrev:
Tack ! :banana
Ja, första turen på den kommer att bli till närmaste däckverkstad.
Och ja ...ljudet, jag fick ståpäls när jag hörde den första gången :kär

Äsch, det är massor kvar på det där däcket. Dock inte mitt på , så du får enbart köra i kurvor :)

Grattis till en trevlig hoj.
 
Grattis till hojen!

Står det inte Johans MC på framskärmen? Då kommer den från sveriges framstjärt...

Du får en hoj som är 100 gånger bättre med ett bra bakhjul!
 
triple skrev:
Grattis till hojen!

Står det inte Johans MC på framskärmen? Då kommer den från sveriges framstjärt...

Du får en hoj som är 100 gånger bättre med ett bra bakhjul!

Jopp, den är köpt på johans mc.
Jadå, som sagt. Första turen blir till närmaste däckverkstad :tuttar
 
Grattis till en fin hoj, min kompis har en 01'a som han är
mycket nöjd med.
Den där är väl en 02 eller 03'a?, så
då har du 10 extra pållar och lite smidigare låda.
 
TokJohan skrev:
Har jag missat något :va var ute i sommras och provkörde en tripple men inte f-n lät det något om den cykeln.

Men snygg e den iaf spec svart och bra bottenvrid,slängde upp den på slangen första rödljuset från mc-varuhuset :skrämd den hände lite där jämfört med min zx9:a


// TOK :fyllisar

Vad menar du TokJohan?? Min ZX9:a reser sig utan probs. Bara at vrida till lite? Måste vara något fel på din!

JB
 
Triumphrider skrev:
Grattis till en fin hoj, min kompis har en 01'a som han är
mycket nöjd med.
Den där är väl en 02 eller 03'a?, så
då har du 10 extra pållar och lite smidigare låda.

Tjena !
Japp, en 02'a. Uttagen i maj förra året :tuttar
 
garage fixat

Vill börja med att visa hur jag mår= :D :banana

Igår gick jag omkring i området där jag bor och letade garageuppfarter, hittade jag nån så letade jag efter ett telefonnummer och noterade det.
Jag hade sedan tidigare sett att det låg ett garage runt hörnet, och där fanns också ett telefonnummer. Imorse ringde jag numret och kom till någon som inte visste om det fanns nån plats i garaget, så jag lämnade mitt nummer och väntade på att bli uppringd. Tro det eller ej, men för 1.5 timme sen så ringer en kille och säger att det blev en mc-plats ledig i veckan.
Så fr.o.m ikväll så står kärleken inlåst två våningar under marken :)
Dom har beslag i betonggolvet så att kan låsa fast mc'n ordentligt och det går bara att komma ner i garaget om man har nyckel.

..så mitt tips till er som letar garage i sthlm, ut å leta garageuppfarter/portar och telefonnummer :)

/Magnus
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top