Det Snöar!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
DET SNÖAR FÖR SATAN!! VAD I HELLVETE ÄR DET HÄR!!????? :huvet :huvet :huvet :huvet :tummenner :skrämd :machinegu

Edit: Okej det lägger sig inte iallafall, är ganska blöt snö. Men ändå. Ångesten sprider sig.

Last edited:
Blev tvingad att kolla vart Älsbyn ligger. Phju att du bor låååångt upp. Då är det fortfarande länge tills snön kommer hit.

Uhhhh!!!! Va hemskt att få snö redan nu. :mad: Hmmm... Nu fick jag juh julkänslor. :tomten
Tur att man bor där man bor. Här e det ca 17 grader varmt. Men en jäkla blåst...

// Lena, som längtar efter tomten.

Grattis härligt med snö :D

Vart ligger älvsbyn?

här äre blåsigt som bara den. blåsigt nog att det inte känns kul o köra.

Swedie skrev:
Grattis härligt med snö :D

Vart ligger älvsbyn?

här äre blåsigt som bara den. blåsigt nog att det inte känns kul o köra.

Några mil inåt landet från Luleå. Ca 100 mil från Sthlm (E4:an).

Bifogat

• älvsbyn.gif
    älvsbyn.gif
    9.3 KB · Visningar: 124
Lol

Ja men då är det lugnt... vi kan nog fortsätta ett par månader till då

/En från Sveriges medelhavet.. :yoparty

Är jag ensam om att längta till den mörka, kalla vintern? Med tonvis av snö och is, 5 lager kläder på sig, iskalla bilar som knappt går igång etc. Viss charm tycker jag att det är. Sen är det ju hockey för jämnan också!

Fint i Älvsbyn, speciellt den där veckan i januari när termometern brukar frysa fast vid minus 35 och det knappt är skymningsljus mellan 10,00 och 14,00.

Dee_cati skrev:
Är jag ensam om att längta till den mörka, kalla vintern? Med tonvis av snö och is, 5 lager kläder på sig, iskalla bilar som knappt går igång etc. Viss charm tycker jag att det är. Sen är det ju hockey för jämnan också!

Märks att du inte har hoj... :fatta!
nemen helt seriöst visst är det kul med vinter men va fan det är roligare med sommar och tillhörande aktiviteter.. så som MC åkning..

Dee_cati skrev:

Visst e vintern mysig. Med all vacker snö. Och jag lider inte särskilt mycket av kylan på vintern. Brukar kunna vara rätt kallt här i Tierp. Och mycke snö brukar det vara oxå... Och jag älskar julen! :tomten
Men än vill jag inte ha nån snö!

// Lena

SNÖ?! :galen

:tuttar :whip *piskar på Tone (väderflikkan) så hon förlänger sommaren lite*

/KaliZ

EZrideR skrev:
Märks att du inte har hoj... :fatta!
nemen helt seriöst visst är det kul med vinter men va fan det är roligare med sommar och tillhörande aktiviteter.. så som MC åkning..

Inte du heller ser jag :D Skämt åsido, får inte jag åka hoj ska ingen annan heller få göra det :gnissla

om man skjuter iväg 1000 (eller var det 10 000) st av dom största kärnvapnen (raketerna alltså).
Så vrider sig jorden ett halvt varv är det någon som räkant ut,
och då kommer sverige att hamna vid nya zeeland.

Va säger ni ska vi göra en räd :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back