KalleNorton
Avliden medlem
En halvmeter snö kan iofs vara ganska kul, men inte 20 minus. Bara jobbigt när det är under -5.Esquire skrev:Jupp, faktiskt. Om det nu nödvändigtvis ska vara vinter så kan det lika gärna vara mycket av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En halvmeter snö kan iofs vara ganska kul, men inte 20 minus. Bara jobbigt när det är under -5.Esquire skrev:Jupp, faktiskt. Om det nu nödvändigtvis ska vara vinter så kan det lika gärna vara mycket av den.

Carpe me skrev:såg granntjejen och hon var fin, så nu är jag klad igen![]()
![]()

imaster skrev:Tänk så lite det krävs...![]()
Emmi skrev:Klaga inte!
En annan slängde sig ur flygplan på 3000 m ett par gånger idag.
Däruppe var det -17 grader och man flyger i nästan 200km/h med hanskar med hål i. Sen drar man skärmen, flyger man 3-5 minuter med armarna uppåt under kalott så att inte händerna får nåt blod i -10 grader innan man landar på ett och ska gå igenom blött gräs i minusgrader ett par minuter och bli dyngsur om fötterna för att komma in till en kall barack där alla sitter med vinterkläder framför en kupe´-värmare. Allt för att komma in och känna smärtan när blodet sakta kommer tillbaka till händerna, packa ihop skärmen och ge sig upp i kylan igen!
Men ack så grannt det är att flyga i klar vinterluft under klarblå himmel och sol!![]()
.I know.. råkade buda på auktion en sån här som har 4wd fast 2wd vanligt med bakhjulsdrift!!Boije skrev:Vaknade just upp ur fyllekoman, ser det snöar.. Damit jag som e bakis.. skulle ju inte a dumt å fara ut med bilen med 4wd och bra greppande vinterdäck.![]()
Men jag får väl sova av mig den värsta bakfyllan först..![]()
![]()

Carpe me skrev:Självförvållat, där är skillnaden.

.
Carpe me skrev:bah, nu är det 3cm snö på gatan, rätt intressant att rasta hojjen med sm däcken. Syns bara 3 spår efter gatan, ett smalt från framhjulet, ett brett som fan efter bakhjulet, och nummer tre från min fot.

|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |