Det snöar i

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
GÖTET,,, vafan ere med vädergudarna detta år,, vafan e alla spy smilesar åsv,,,, måste ha dom nuuuuuuuuuuu

Ja se på f*n! Har inte kollat ut på ett tag ser jag...
Jag som var lite glad idag då det äntligen var plusgrader och skiten började smälta bort. :(
Får väl hoppas på att det är ett klassiskt gbg-snöfall: Kommer idag, slask imorgon, borta i övermorgon. :)
Sen kan våren komma, det var värst vad den tvekar...

falo skrev:
Ja se på f*n! Har inte kollat ut på ett tag ser jag...
Jag som var lite glad idag då det äntligen var plusgrader och skiten började smälta bort. :(
Får väl hoppas på att det är ett klassiskt gbg-snöfall: Kommer idag, slask imorgon, borta i övermorgon. :)
faaaaan, tar det aldrig slut??????

Ravetrancer skrev:
faaaaan, tar det aldrig slut??????

Funderar på att göra som björnarna nästa vinter...
Vakna utsövd till vårsolen. :p

Jag hoppas verkligen att det är borta på tisdag när jag skall köra hojen till service... hur fasen löser jag det annars? Jag har varken släpkärra eller bil med dragkrok... :(

falo skrev:

ser faktiskt ut som det,,,, geggit å ca +2 idag JIPPI

Igår var jag ute och provade busan på gatan, gick in sedan i typ 5 min och fixade lite, när jag gick ut igen så snöade det.. FY FAAN!

- Johan

toca1 skrev:
GÖTET,,, vafan ere med vädergudarna detta år,, vafan e alla spy smilesar åsv,,,, måste ha dom nuuuuuuuuuuu

Efter snö kommer tö. Hoppas jag iallafall, börjar bli lite grinig på det här konstiga vädret. Idag är det fredag :tummenupp det kan vi glädjas åt :)

toca1 skrev:

:zpy :skrämd :zpy :skrämd

Det har snöat i skåne oxå!! :confused:

Allt var vitt när jag vaknade upp i morse... :(

När man är tvungen att ta fram borste och isskrapa för att kunna åka till jobbet känns det ganska bittert. :mad:

Tur att man ska ät Toca1.. f'låt tacos ska det vara, ikväll.
Det är ju gott iallafall. :öl

Snöade i Vallentuna i morse också....men nu är det uppehåll och blött på backen :( snyft...det var ju torrt innan!

Jag kan lugna alla oroliga själar med att : Dem sa på tvn imorse att den här snön som kommit är bara en liten släng av vintern, som inte riktigt förstått att vintern är finito för den här gången... :hej

Det här vädret funkar för jag drabas inte en. :D

Hojen ligger fortfarande i delar :(. Jag och nisse ska mecka i hop motorn i dag :)

Acrid skrev:
Jag kan lugna alla oroliga själar med att : Dem sa på tvn imorse att den här snön som kommit är bara en liten släng av vintern, som inte riktigt förstått att vintern är finito för den här gången... :hej
Känns ju bra iaf :) :tummenupp

Läste DN i morse och såg en STOR sol över sthlm nästa fredag. 5-10 grader varmt..... Jag tar tanken under armen och åker till garaget om det inte är lögn! Sommer für alles!!
/W

Johanjulgran skrev:
Det här vädret funkar för jag drabas inte en. :D

Hojen ligger fortfarande i delar :(. Jag och nisse ska mecka i hop motorn i dag :)

Samma här!!!
Var ochtittade till motorn idag. Ligger på golvet under bänken...
Inga cylindrar, kolvar, etc...

Tar väll en vecka innan grejorna kommer tillbax.

PutteLiten skrev:
Samma här!!!
Var ochtittade till motorn idag. Ligger på golvet under bänken...
Inga cylindrar, kolvar, etc...

Tar väll en vecka innan grejorna kommer tillbax.

Skall bli riktigt intressant att höra hur resultatet blir efter trimningen! keep us updated! :tummenupp

Läste DN i morse och såg en STOR sol över sthlm nästa fredag. 5-10 grader varmt..... Jag tar tanken under armen och åker till garaget om det inte är lögn! Sommer für alles!!
/W

Nä, vi får nog hoppas på snö till julafton iaf!!! å gärna på Nyårsafton oxå

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!